Ja, de glemmer å oppdatere. Meglerhusene og aksjeandel hos bankene har innsyn. Men helt enig at det er vanvittig at det ikke stemmer når man går inn og sjekker
Ikke så uvanlig at omsetning på OTC ikke synes. Jeg kjøpte ikke gjennom Pareto, så ikke intern handel der i dette tilfellet.
Alltid noen som vil / må selge. Vet ikke om det er opsjoner i selskapet som går ut på dato f.eks. som kan være mulig grunn, har ikke oversikt over det.
Ser OTC fortsatt ikke er oppdatert. Samme med DnB. Der er kurs endret uten dybder eller historikk.
Noen av dere som ser kjøp salg?
Er det noe handel i dag?
Fra Infront terminalen:
DNB
NOTC viser nå volum 26200 og sist omsatt 16:12 (i går).
Takker @nhy1024 , ser ut som det er en større selger (hvis det er samme som i går…). Noen som har type topp 50 aksjonærliste?
Normal DNB, through dnb.no…
fortsatt 50.000 til salgs på 11 kr?
36241 aksjer omsatt i dag ifølge NOTC. Stemmer bra med @nhy1024 sitt bilde fra Infront. Synd de ikke også registrerer transaksjonene og kurs(ene).
Blir spennende neste uker/mnd.
Dette var uventet. Kom det fra et akutt behov for penger eller er det noe ullent med produktene eller neste gen…
Tid vil vise.
Hvis omsetning av aksjer på unormale kursnivå på noen som helst måte skal være en indikator for det fundamentale i selskapet, så må omsetningen være utført av noen med kunnskap som markedet ikke er kjent med.
Siden emisjonen er det kun IFE invest på topp 50 som har solgt ned. Disse deltok ikke i emisjonen. Nedsalget anser jeg som udramatisk, og helt i henhold til IFE’s strategi, da CrayoNanos forretningsområde ikke ligger innenfor IFE’s hovedstrategi (https://ife.no/wp-content/uploads/2023/04/ife-hovedstrategi-2023-2028-1.pdf)
Ellers er min påstand at omsetningen vi ser på ingen måte reflekterer de fundamentale verdiene i selskapet. Til det er omsetningen for liten, aktørene for få og uinformerte.
Helt enig. Jeg tror det bare er noen trenger cash eller ønsker å bytte aksje.
Otc fortsatt inne oppdatert.
Ingen kjøpere
Litt under 1000 til salgs på 10,95
50.000 til salgs på 11
What do you mean? Trading update 23.8 has been announced
Talked with Nordea and they see 50.000 for sale on 11. Nothing special there other than the low price
Nobody is looking at NOTC page
It’s never updated
Holder det ikke med dette?
Skulle mene det var starten på noe bra!
Utidig at det kommer ut så mye aksjer til så lav pris, selv etter at det var info om ny avtale.
Synes dette var litt for spennende…