Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ble solgt aksjer på 14 i dag, men så på 15 kr igjen meget kjapt etter. Nå er beste selger på 15,9
Ingen på kjøp så vidt jeg kan se

2 Likes
9 Likes

Fin nyhet! På børs er 10 kr høyeste bud. Forstå det den som kan

Bare litt over 2000 til salgs på 15,50
På 15 kun 60 stk
Jeg la inn ordre på 1000 til nå så da er vi straks på 15,50 ihvertfall :sweat_smile:
Bør vel gå videre opp ganske kjapt nå?

2 Likes

Worlds largest…:sunglasses:

Ah. Dette var virkelig en god nyhet! Ikke nødvendigvis størrelsen, her håper jeg det er mer å gå på, men valideringen.

Endelig har vi en ekstern bekreftelse fra en global leder av uv-c led systemprodusent. Denne derisken er vel det siste hinderet i en eventuell bear-tilnærming i den fasen cnano er nå.

Denne høsten tror jeg blir fin :slightly_smiling_face:

8 Likes

Lovende dette :sunglasses::champagne:
Håper det kommer masse nyheter fremover.
Kanskje de lister seg fortere da.

Spent på kursen utover uken og frem mot trading utdate

Kan bli vanskelig å få kjøpt mer på 10-11 tror dere? :sunglasses:

På høy tid man kommer seg opp noen hakk over emisjon kursen. :rocket::firecracker:

Litt under 7000 aksjer igjen på 15-tallet. Så er det neste på 24kr.

Hadde vert drømme start på august om de på 24 kr fyker :star_struck::grin::raised_hands:

2 Likes

Fikke en liten post på 11,- for en tid tilbake, og har lenge prøvd å fått mere, men 11-toget ser ut til å ha gått :slight_smile:

Tror for min del at den nye normalen er 14,- til 18,- inntil det kommer nyheter av betydning som vil drive kursen nord- eller sydover.

Dukket det opp 30.000 til salgs på 15.50 nå? :rage:

De burde jo bli revet vekk etter sist ukes nyheter :rocket:

Jo men det er utrolig irriterende at det lempes ut mer nå på 15 tallet :rage:

Av totalt ca 38 000 000 aksjer så er utbudet minimalt, så jeg vil vel si at kursene / omsetningen opererer i et vakum i forhold til faktiske verdier.
Aksjene som realiseres er etter min mening i hovedsak aksjonærer som flytter kapital fra CNANO til andre case, eller aksjonærer som henter summer for skatt på formue. Omsetningsbildet er minimalt holdt opp mot alle som sitter langsiktig.

1 Like

Det er jeg 110% enig i, men aksjene som lempes ut på 15 hindrer videre oppgang

Det er jeg 110% enig i, men trøsten er at reell prising vil bli synlig når avtaler / omsetning offentliggjøres etter igangsatt salg / produksjon. Reell verdi er i mine øyne langt unna dagens mcap, men hvor verdien blir å ligge er jo vanskelig å spå.

Når en ser behovet for løsningen i en verden med stadig større mangel på rent vann / større behov for effektiv løsning for sikker desinfeksjon, så er det klart at potensialet er betydelig.

Når jeg, bare for moro, ser på mulige aksjer innen samme segment så er det jo oppmuntrende lesning:

, hvor eksempelvis Pentair kan ses her:

Sier ikke at eple=eple her, men dog…

:slight_smile:

Takk for den. Burde VNANO kommet med på slike oversikter og sammenligninger?!

Det er vel mer analyseselskaper som gjør?

5000 til salgs på 15,90
Neste etter det er 24 kr
1000 på kjøp til 14
3000 på 13

Ser vi 24 i august ?

1 Like