Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Stille før update 23.08

Ja…er det noen forventninger til den 23.08? Webcast?

Sist trading update så skjedde det ingenting med kursen.

Tviler på det skjer så mye denne runden også.
De har penger på bok, de skal listes innen xx-mnd

Kanskje de sier noe om nye avtalen de inngikk, men meste er kommet frem via kommunikasjon på hjemmeside/linkedin.

Synes det er komfortabelt å sitte her og vente. Pengene de hentet i vår (125+3 MNOK) bør vel holde som runway fram til de går i pluss?

1 Like

20k solgt på 11.00 - ytterligere 50k til salgs

Takk for info, ser ingen omsetning på NOTC eller hos DNB :-/

Det er jeg som har kjøpt. Har hatt en mindre ordre inne og ble overrasket da den “dumpet inn” i dag. Kjøpte mer i et par omnganger og handlene ble effektuert ganske umiddelbart.

Synes kjøp til kurs 11 er veldig bra. Litt merkelig å selge såpass langt under emisjonskurs 14 fra i vår, men det er jo alltid grunner til slikt.

Vurderer å kjøpe mer, men begynner å få en brukbar post nå etter min “skala” :cowboy_hat_face:

Hvor ser du dette?
Har du snakket med en megler?

1 Like

Ser det hos Pareto.

50.000 til salgs på 11
Pareto som selger
Blitt solgt 20.000 i dag på 11
Hva i all verden er det som skjer?

Skremmende at et forum vet det før OTC selv og DnB. Skremt av hvor tragisk dette er.

Ligger 50.000 åpent for salg på 11

Ja, de glemmer å oppdatere. Meglerhusene og aksjeandel hos bankene har innsyn. Men helt enig at det er vanvittig at det ikke stemmer når man går inn og sjekker

Ikke så uvanlig at omsetning på OTC ikke synes. Jeg kjøpte ikke gjennom Pareto, så ikke intern handel der i dette tilfellet.

Alltid noen som vil / må selge. Vet ikke om det er opsjoner i selskapet som går ut på dato f.eks. som kan være mulig grunn, har ikke oversikt over det.

Ser OTC fortsatt ikke er oppdatert. Samme med DnB. Der er kurs endret uten dybder eller historikk.

Noen av dere som ser kjøp salg?

Er det noe handel i dag?

Fra Infront terminalen:
image

DNB

NOTC viser nå volum 26200 og sist omsatt 16:12 (i går).

Takker @nhy1024 , ser ut som det er en større selger (hvis det er samme som i går…). Noen som har type topp 50 aksjonærliste?

Ingen endringer i Top50 siste måned. Eneste endringer siste 3 mnd er:

1 Like

Normal DNB, through dnb.no…

fortsatt 50.000 til salgs på 11 kr?