Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Håper for all del at det var noen andre enn Spetalen. I så fall må jeg vurdere å selge unna på sirkuset som oppstår.

1 Like

« Europris er hans aller første aksjekjøp som investor»

Selger også om Spetalen kommer inn, hvertfall før han selger igjen

Er det noen som kunne forklart årsaken til at dere selger om Spetalens går inn? Får vi rask sving opp før det faller igjen? Forstår ikke helt hva dere tenker her.

1 Like

Samme her. 8-9 februar i år var jeg ath pga han kom inn. Jeg kjøpte mer og satt med skjegget i postkassen.

Men gode dager nå :slight_smile:

Men europris er jo kjedelig , men sikkert bra

Screenshot_20210901_191926
Dette er fra sist han var inne. Når gjedda driter i dammen kan det være greit å holde litt avstand

3 Likes

Ganske bra oppsummert.

Aksjer stiger ofte når han går inn. Så kjøper mange. Så er han ute etter noen dager. Så faller det.

Ok takk for oppsummering. Er vi long så spiller det liten rolle egentlig. Men kanskje kan man vinne kortsiktig. Eneste er omstendighetene med kjøp/salg på otc

De som har innsider + kan se at europris ikke var hans første selskap, og heller ikke den største plasseringen.

Noen som vet hvem som økte på mandag?

Alle insidere på TI vet det. Legger det ut når vi har handlet oss ferdig :grin:

1 Like

LoL. Men, ja!

Haha, ok. Fair enough :laughing:

Håper selgeren ikke skal ut med alt

For meg ser det ut som to kompiser som handler med hverandre. Den ene sitter tungt, og har overbevist kompisen om at dette er rette plassen for en langsiktig plassering.

Basert på at de holder til i samme by eller har du sjekket nærmere? :wink:

Ikke sett noe nærmere på det. Men siden det har skjedd utenfor boka antar jeg at det har vært en form for kommunikasjon. Jeg kjenner ingen av dem, kun spekulasjoner.

Det hender vel at megler sender ut en mail til kontaktlista hvis de har blokksalg/kjøp, så kan være det også.

Kjøper har nok hatt troen en stund… Ser at kjøper allerede hadde en større post privat, og er nå på topp 50 listen både som privatperson og AS!

Nå har du mulighet å snitte ned litt på 34,90 @tollis :wink:

hehe, er heldigvis under det :smiley: