Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Hmm. Ja det er ikke godt å si.

Men nå er vel denne bransjen preget av at man har veldig mye «hemmelig» sånn at det gir grobunn for at mye skjer i kulissene ?

Enig med deg Bingo123 det er bare å bite sammen tenne og håpe vi ikke blir brent her. Tid til hjelp.

1 Like

And that’s a wrap for us at hashtag#Kormarine2023. It was a very busy week for CrayoNano and a great opportunity to meet with customers and partners in hashtag#Korea to discuss new opportunities in the market. Stay tuned for more exciting news! :star2:

Thank you to our stand partner Kukdong Ind. and everyone who stopped by the booth space.

Special thanks to our sales team Stefan Stockbauer and I.Jun Chung for their excellent contribution to the Korean market!

1 Like
2 Likes

2 mill NOK over 12 måneder er svært lite, men vi takker for alle nyheter :sweat_smile:

1 Like

Bra og få drypp av beviser på at de faktisk blir valgt. Håper de klarer å lande noe større snart😀

2 Likes

Alle disse Uv led kundene crayonano gjør rammeavtaler med,installerer denne chipsen i nesten utelukkende nye produkter for framtida…Vis si at det skal bli en enorm vekst for disse produktene i framtida…Så tror ikke vi ser noe store volum ramme kontrakter i nær framtid…Men mange små og noen av disse blir meget stort volum på i 2024,25 osv …Det er nok ikke får den tid vi får rammeavtaler på hundre tusener og millioner av chips. … Hær er det bare og være tålmodig …Tror det kommer minst 10 til rammeavtaler neste 6 måneder…og alt et i grov vekst for framtida…

3 Likes

Der har Jo fått seg ny jobb også.

5 Likes

Super cool. I rest my case

Voldsomt endring på salgssiden plutselig. Laveste selger flyttet til 22.

Kanskje han fikk sparken?

I totally agree on that. And, even if some kind of acquisition process is ongoing, the company needs a CEO. Maybe especially during such processes…When things are settled, a CEO can leave without any lead time, quite common…

Uthus is chairman of the board, so can still ring the opening bell.

1 Like

Tilbake i 2022 gikk det rykter om bud på selskapet (kinesere). Tror det var substans i de ryktene.

1 Like

Ja takk. Tar i mot et bud med stor glede :wink:

1 Like

Kan jo ikke ha vært rare budet siden ikke ble meldt engang…Hadde det i det hele tatt vært interessert ville det blitt meldt. De hadde jo trengt en boost kursmessig for å redusere utvanning i emi.

For meg et det uforståelig at et selskap skal greie å unngå lekkasjer til markedet over en så lang periode, hvis det virkelig har kommet et bud.

Det eneste «budet» jeg kjenner til - og jeg har vært med siden 2017 - er en forespørsel fra østen på mulig kjøp av 50 % av aksjene, hvor interessentene syntes at estimert verdivurdering var ok, uten å være klar over at den ble gitt i NOK og ikke i US dollar slik de selv la til grunn. For øvrig er Jens Kielland ansatt som ny CEO. Han er ikke interim, men vil fungere så lenge styret anser selskapet tjent med det.

2 Likes

Det er dette budet jeg snakker om.