Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Du har sikkert rett i det.

Ny CEO i Crayonano? Toppsjef i trøndersk børsselskap går på dagen - mn24.no

Thale Kuvås Solberg fra Q-free?

Alt er jo mulig akkurat nå når det kommer til ny CEO, men jeg håper jo at selskapet sikter seg inn på en internasjonal CEO med erfaring knyttet til den type virksomhet CNANO skal bedrive globalt. Sekundært også gjerne med erfaring fra noteringer ved en eller flere internasjonale børser, som f.eks Nasdaq / Shanghai.

Hvem de velger vil si mye om hva som skjer / har skjedd i kulissene de siste 6-9 mnd.

1 Like

Ser ihvertfall ut til å være tilgjengelig i butikken

https://no.mouser.com/c/?tradename=CrayoLED

2 Likes

:eyes::eyes::eyes: Mouser Electronics, Inc. , is a global distributor. With over $4 billion in annual revenue, Mouser is ranked as the seventh largest electronic component distributor in the world. The company has 27 locations globally and more than 3,900 employees.

1 Like

Interesting to understand how they will market this. If it will only been in a catalog or how they will reach out to potential customers
Same goes for all the partnerships
But very cool with Mouser indeed

Looking at Mouser homepage and Google it seems like they have had an distribution agreement in place for quite some time
So why news tomorrow ?

So what do you think this means?

1 Like

What’s the rational behind this statement @VincentFreeman ? Mouser has been a partner for a long time
Seems to me that you are spinning on a lot of things and when people are questioning your assumptions and speculations you don’t reply

1 Like

Håper vi får noen gode avklaringer ved neste presentasjon.

For skøys skyld har jeg bestilt meg to stykk CrayoLED fra Mouser så jeg får se produktet i realiteten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Cnano delte på LinkedIn at de hadde et nyhetsbrev, men jeg finner ikke dette på hjemmesidene. Noen som har sett det?

Edit: LINK

Vedlagt nyhetsbrev, ikke noe spesielt.

1 Like

Spennende å se om det skjer noe før april-2024. Da skal de angivelig noteres. :flushed:

SemiLEDS som har en mcap på $6M. Virker ikke som noe å rope hurra for. Mulig dette anvendes som et børsskall i forbindelse med en notering på Nasdaq? Bare spekulasjoner.

SemiLEDs ser ut som en stor bløff på børs. Ned fra 20 dollar til 1 dollar på rundt 2 år.

2 Likes

Det kan virke slik, men for CrayoNano har de tydeligvis noe verdifullt å tilføye mtp samarbeidsavtalen. Hva dette skulle være vet ikke jeg :sweat_smile:

Av siste rapport leser en også at SemiLEDS er bekymret for om videre drift lar seg gjøre.

Bedre å gå fra NOK 36 til NOK 8, si :speak_no_evil:

Nei, ikke fritt for at man blir litt shaky for hva man har gått inn i her
Jeg må bare bli sittende og håpe det beste her
Lurer på hva de store aksjonærene tenker, de må være ned en del kroner