Ikke godt å si, det var lite informasjon å finne. Oppsiden er at de befinner seg i markeder der behovet er stort / økende.
Som du sier, mange bekker små / mellomstore gir CNANO god flyt
Ikke godt å si, det var lite informasjon å finne. Oppsiden er at de befinner seg i markeder der behovet er stort / økende.
Som du sier, mange bekker små / mellomstore gir CNANO god flyt
Forhåpentligvis siste mulighet til å kjøpe på ensifret kurs nå.
14 kr på mandag. Hørte det fra Sindre Finnes
Den ikke reelle salgsposten på 8.00 ligger fortsatt synlig i infront
Rettet opp nå
Hvis noen bruker 70k på 9,4
Og så kjøper litt flere på 24 så går kursen 140% eller noe i dag
Jo Uthus som ny CEO i Ascenium!
Kilde ?
Ascenium market update sendt ut fra Pareto til aksjonærer.
Skal tillegge at jeg ikke syns dette er annet enn positivt. Jo er fortsatt styreleder i Crayonano, noe jeg tror er veldig positivt for selskapets neste fase. Ascenium er i en helt annen fase.
Får håpe at de sammen så at det måtte en annen CEO til nå.
Hvis han bare velger og heller lede Ascenium enn CrayoNano så er ikke det så positivt.
Mine forventninger til Jo Uthus som styreleder i Crayonano er at han er mer hands-on enn sin forgjenger.
Men spennende å se hvem som blir ny CEO i Crayonano etterhvert også.
Hvor hands on tror du han kommer til å være nå som helt fersk CEO i et annet selskap ? Velger heller å se bort fra han nå og tenke på hvem som skal lede CrayoNano videre og hva som skjer der
Skal ikke se bort fra at det kan være skattemessige årsaker; å kunne bokføre et mer eller mindre stort tap ved realisering i år for så og kjøpe aksjene tilbake senere er lukrativt
Tror fremdeles det er relativt god tid for å få aksjene tilbake i relativt samme prisleie, men selvfølgelig en viss risiko, spesielt om det skulle komme et raskt tilbud på selskapet!
Min forventning er basert på hvor de ulike selskapene er i utviklingsløpet og hva som er naturlige next steps for både Ascenium og Crayonano. Dvs jeg tror det vil skje meg i Crayonano neste 9 mnd enn i Ascenium.
Men det er selvsagt kun spekuleringer og intuisjon
Av det lille jeg klarer å finne ut om Ascenium så er det ett selskap som ligger mange år bak Crayonano i forhold til realisering. Det er vel kanskje i denne fasen (utvikling) Jo har sin styrke… Jeg tror ikke Ascenium er mer spennende enn Crayonano, men nå får han ta del i en reise i to selskap.
Ser ut til at du har vert inne på noe lenge @VincentFreeman
Du er litt av en etterforsker.
Hva kurs områder ser du for deg at crayonano kan kjøpes opp på? Noe referanser på det? Tanker?
Regner med Jo Uthus beholder alle aksjene sine.
I guess they have to do it differently because Jo Uthus will leave. CFO will not present alone so they will form a team. Interesting point you had about maybe new CEO attending event in Amsterdam. But I think they refer to existing Crayonano people.
I guess there is someone here due to arrive at investor Update
Hadde vært bra om noen tok de 8000 som er til salgs på 9,4
Neste etter det er 24 så det hadde vært spennende å se hva som da hadde skjedd…
Ser ut til at det ikke er mangel på vilje til å dumpe aksjeposter mellom 8,- og 15 så lenge det ikke kommer nyheter av betydning. Regn derfor med nytt påfyll om posten skull forsvinne.