TSLC er datterselskap av SemiLeds: https://www.tslc.com.tw/
Håper presentasjonen/opptak legges ut på hjemmesidene- får ikke vært med på sendingen på onsdag
Torsdag!!!
Lyst å dele svar?
Nå er det så store forventninger til morgendagen at det ble lagt ut en kjøpsordre på 400 aksjer til 7 kr
En handel koster jo 250 i kurtasje så er nok ingen som gidder å selge 400 stk
Håper Kielland drikker noe kruttsterk kaffe i morgen tidlig og leverer bedre enn sist
8,9 er 36 % rabatt på emisjonskurs, just saying… Og det er vel i realiteten kun retail som har bidratt til å senke kursen.
Det blir spennende om vi får vite mer enn det som allerede er sagt.
Det meste avsløres vel allerede ved utsendelse av Q4 tallene.
Jeg er ikke optimist 😵💫
Det blir ingen IPO, og intet nytt om gen. 2
En strategisk investor høres fornuftig ut. Personlig tror jeg gen 2 ligger klar, men man ønsker å t en markedsplass med med en rimeligere variant før gen 2 lanseres.
Strategisk investor, kan du utdype ?
Referere bare til meldingen: …with strategic investors at this stage considered preferable over a potential IPO due to their ability to better support our strategy and operational growth plans.
De refererer vel bare her til eksisterende investorer. Det er jo ikke noe nytt
Flere leads, caser og økt omsetning er det jeg merker meg som positivt.
Men merkelig at de strategisk meldte avtalene kom som en bolk nærmest(nov,des 2023 var det flere) for så å stoppe opp…
Håper ikke strategiske investorer er tannlegekontorer osv
due to their ability to better support our strategy and operational growth plans. Det kan ikke være eksisterende investorer.
Standard setning helt uten verdi
Jo, det er eksisterende, hvorfor mener du det ikke kan være det?
De har ikke noe på noe børs å gjøre nå og lever med å ha de steady aksjonærene (som bare kan sitte stille å vente/håpe) og så kan det jo hende de må hente mer cash etterhvert ja
Men fundamentalt er jeg ikke negativ, men mer håpefull. De sier ikke noe om 2 gen, men de vet veldig godt at det er det markedet har i fokus. Får håpe de ikke bare leser opp fra rapporten i dag, men byr på noe av verdi så det i det hele tatt er et poeng å se på
Eksisterende aksjonærer og NTG, da lukter det en emisjon ala Condalign med preferanseaksjer
“…The development of significant cost reductions by maintaining quality and performance requires an evolution of the UV-C LED chip-, packaging-, and assembly technology and is related to a planned new product introduction.”
Gen2?
Det ble sagt fra Kielland at samtlige spørsmål jeg stilte i min mail skulle bli besvart i dagens aktivitet:
Takk for at du tar kontakt. Vi kommer til å adressere alle disse punktene på torsdag.
Best regards,
Jens Kielland
Punktene han refererer til er mine spørsmål:
Videre så håper jeg selskapet benytter anledningen til å besvare / rapportere på:
1. status 2.gen, reelt produkt, eller bare på tegnebrettet?
2. Status emisjon, hva skjer egentlig med dette
3. Status notering på relevant børs (kanskje ikke OBX er rett sted?)
4. Status organisering, hva skjer egentlig med all omrokering av ansatte retning Asia…
Interessant !