CNANO er nok en av de som kommer på børs tidlig i 2024, så får vi se om selskapet tenker utradisjonelt ved å velge en annen / større børs enn OBX
Ville vel være usedvanlig godt nytt for ALLE selskaper, men er vel ikke særlig realistisk.
Blir litt HO-nivå på sånne uttalelser.
Stille før stormen…
Husk å melde dere på https://crayonano.com/news/crayonano-q4-2023-trading-update-invitation
Forventer lite, men overrask meg gjerne:slightly_smiling_face:
De har sagt de skal oppdatere oss på produktutvikling
Sier sikkert at de er i rute
De skulle ha mer fokus på det denne gangen. Blir spennende å se hva som ligger i det
Ja, “alt går som planlagt”. Bortsett fra tidsbruken da…
De kunne tatt seg bryet med å skrive riktig kvartal i overskriften på invitasjonen?
Trondheim, Norway—CrayoNano AS (NOTC:CNANO) would like to extend an invitation to our Q2 2023 Trading Update.
Håper produktene bærer høyere presisjon
Sendte kort mail til selskapet tidligere i dag (teksten kan kanskje tolkes som noe frustrert):
Hei,
ser kanskje best ut om teksten er korrekt:
Trondheim, Norway—CrayoNano AS (NOTC:CNANO) would like to extend an invitation to our Q2 2023 Trading Update.
Videre så håper jeg selskapet benytter anledningen til å besvare / rapportere på:
1. status 2.gen, reelt produkt, eller bare på tegnebrettet?
2. Status emisjon, hva skjer egentlig med dette
3. Status notering på relevant børs (kanskje ikke OBX er rett sted?)
4. Status organisering, hva skjer egentlig med all omrokering av ansatte retning Asia…
Som en kan se av ulike forum på nett er utålmodigheten / forvirringen betydelig, så all innsats dere gjør på å gi klare svar er absolutt på sin plass.
Der var det en som fikk kjøpt 10.000 aksjer på 6 kr
No pressure But I agree, We need more info about R&D. That will be my focus
Overraskende hvor langt ned selgere er villige til å gå. Noen som har oversikt over hvem som selger?
Hvis ikke det er noen luringer som prøver å gjøre markedet shaky så tror jeg vel det er happy go lucky småaksjonærer som ikke vet hvorfor de skal ha troen videre på dette her, de veksler heller inn i penger
Greit svar på min mail (se over). Ser ut til at de vil adressere momenter nevnt av flere her inne.
Bare å legge det ut her
Selvfølgelig…folk Ass…
SemiLeds har en mcap på 8 MUSD. Kan det tenkes at de i praksis bare er en snarvei inn på Nasdaq?