Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ja, blir litt spennende å se om det kan bli litt oppsving i forkant…

1 Like

Fra dagens epost om oppsummering 2023:

Celebrating a Year of Breakthroughs: CrayoNano’s 2023 Highlights in UV-C LED Technology

A Look Back at 2023 for a Brighter 2024!

De fleste har vel oversikt over dette, mest interessant hva som skjer framover, de skriver:

What’s Next?

Our commitment to technology advancement, high disinfection product standards, and reliable UV-C LED components remains steadfast. Expect exciting developments as we push boundaries, expand partnerships, and explore novel applications.

We will have our quarterly update on February 15, sharing more information. Mark your calendars and keep an eye out for an email with the link landing in your inboxes soon.

Hva skjedde med selgersiden…? :face_with_monocle:

1 Like

5000 kjøpt på 6,50😎

1 Like

Muligens selgere leste svaret @tollis fikk fra selskapet. I går. :wink:

Har vært i kontakt med ledelsen flere ganger. Det er de samme svada svarene jeg får. Ikke noe håndfast, men generelt tåkete og tilbaketrukket. Det virker nesten som en villet handling å få ned kursen… :man_shrugging::man_shrugging: Bra jobbet Crayonano… SMH

En oppfordring.

Vær gode med-aksjonærer og still noen presise spørsmål til selskapet i god tid før neste operational update. Jeg opplever de selv som mottagelige og tilgjengelige. Det er lite hensiktsmessig å skape storm i vårt eget vannglass og jazze opp og ned stemning når vi kan rette våre bekymringer synkronisert mot kilden til informasjon.

I mangel på en voting-knapp: “:heart:” dette innlegget om/når du har bidratt med dine spørsmål.

1 Like

NASDAQ? :joy::joy::joy: are you serious?

They do not need update to announce acquisition.

Dette er ganske gammel info og ja - salgs materiell - om alt går veien -så…… ja da er vi i himmelen

Men -tingtartid- og alt er ikke bare himmel

Men kjøre med aksjonær

Lungna er- Tolmodighet- svarer kommer vs neste presentasjon

Til da- nyt livet-

om kursen er 1 eller 10 i dag betyr ingen ting

Enten er selskapet verd 0 eller så er det verd langt over 30

Det skjer ikke på mandag

Tipper vi avslutter dagen på 8,9

1 Like

Ble lagt ut nye 3000 på 7 så ble det de og ingen til 8,9

Rakk å bunkre opp billig​:+1: kursen er absolutt hyggelig nå må jeg si :smiley:

1 Like

Da er den lagt ut.

Vi får håpe på informasjon som er ny / interessant. Det er jo noen momenter som bør oppklares fra selskapet side, for å si det sånn… :slight_smile:

1 Like

Eg gleder meg eg. Tror det er mange nervøse smågutter herinne. Slapp av Enten går det bra

Eller så går det over :blush:

1 Like

Skulle tro at slike endringer har pri for ens nettsider.

Men sikkert mer for investorer enn kundene?

Noen som prøver å gire opp stemningen ved å legge ut en knøttliten kjøpsordre på 4,1
Spørs om ikke flere enn jeg må hjelpe til litt her for å unngå at kursen faller helt sammen pga luringene

1 Like

Det vi venter på svar på er om Crayonano får til produktet sitt som skal være bedre enn alt annet internasjonalt. Selve det med å fjerne bakterier etc med UV-C er imponerende i seg selv, for all del, men metoden er for lengst etablert internasjonalt. Artikkelen her virker mer som en reklame for UV-C i seg selv. Vi burde være forbi det nå. Håper ikke dette blir nok et eksempel på norsk teknologi som blir båret frem og hyllet her hos oss, men faller igjennom internasjonalt. Det har vi opplevd mange ganger med biotekselskaper feks. Man kan bli litt skremt nesten av nivået her når Dnb lager en sak om CrayoNano der de snakker om UV-C i seg selv som en sensasjon og at det er en av de mest spennende casene i 2024. Det er jo ikke nyansert i det hele ut ifra nivået(konkurransen) som er internasjonalt, men bare en hyllest av et norsk firma som får til dette. Det blir for lavt nivå, det som er interessant er hvordan selskapet ligger an i forhold til internasjonale konkurrenter og ikke noe annet. Det som blir helt avgjørende at de får til det de har på planen med 2 gen og at det blir en vinner internasjonalt.

3 Likes

Virker ikke som kursen på OTC mener det samme.
Uansett hvor bra det er så må jo markedet overbevises om at de skal lykkes.

Vi får se på neste update.
Normalt er det jo ikke noe reaksjoner på kurs eller volum.