Agree Vincent - There is a shift in how CrayoNano will inform the market - with a reason… Soon we know why…
Let’s hope
As many of you, I have signed up and received the newsletter.
I clicked on this part to request test reports for the 500 and 700 mA LEDs:
After a couple of mails back and forth they sent me the PDFs. The files and slides are water marked with my name, so I’ll only share a couple of screenshots of the most interesting slides:
hadde de ikke kommet med tester som er nyere enn dette?
ref under: CrayoNano’s CrayoLED™ H-series tested at 500 mA—140 mW with L70 > 4,000 hours
evt blander jeg resultat?
Eller klarer de ikke oppdatere hva de oppnår?
CrayoNano has in total published test results for 3 different tests to the public for the CrayoLED™ CLH-N3S specifically. The numbers beat most competition globally:
15 Dec 2022:
Current: 350mA (nominal/default)
Result: Over 10 000 hours
27 Mar 2023:
Current: 500mA
Result: 4000 hours
20 Dec 2023:
Current: 500mA (same current again, new test)
Result: 8000 hours ( ← double improvement since March)
Current: 700mA (pushing it)
Result: 4000 hours
15 Dec 2022:
27 Mar 2023:
20 Dec 2023:
Skulle gjort som deg, holdt meg på sidelinjen før mer info, men uheldigvis må jeg vente på en bounce.
6,50
Er det aktuelt å spørre direkte Jo hva som skjer - eller er de tyst som graven ?
De viser til kommende update 15.2
Store investorene ser ikke på «kursen» visstnok. Mener at selskapet ikke er på børs. Bare småvolum på unotert liste som de ikke legger vekt på
Det så lovende ut for 2 år siden. Det kan fortsatt gå greit, men det skal ta mer tid og penger, dvs utvanning. Jeg lurer på om Kevin Vågenes og Gaute Eie er fortsatt med?
Gaute Eie er fortsatt med 370 000 aksjer via sitt selskap. Kevin Vågenes er ikke blant de 50 største
SuperTechInfo - Very wise and appreciate your input. Actually we should not look at the stock price at all- It is not relevant at this stage - Either there will be a high price in a buy out - or the Company will be listed on another SE. Then the price matters. Lets hope and Pray it is for the better - for the company and its owners ( us ). If not - and bankrupcy - we will get 37% back on the total loss ( in Norway at least )
Uansett ikke gøy å se så røde tall…og det speiler interesserte småaksjonærers holdning til caset. Til salgs på 6 nå…
Ikje se da
I really hope we will know more in 2 weeks… this is going to be a long wait during this shit show… definitely didn’t expect it to go this low^^ I guess a good bunch of us are sitting with a Gav between 15-20kr… this is starting to hurt pretty bad
This share price provide limited information and reflects the fact that they have shitty CEO and no clear communication. But it is one of the cases where it is either go bankrupt or up to the stars the time will show
Nærmer seg kjøpbart nå da.
Kunne ikke vært mer enig. På de nivåer aksjen er nå er det, selv om informasjonen fra selskapet er laber, ett røverkjøp.
Jeg vil fylle opp med mer på 5,-
Dette er IKKE en kjøpsanbefaling.
Går det an å få frem en topp 100 liste eller er det bare topp 50 som er tilgjengelig ?
Jeg kontaktet crayonano og spurte litt om hva som skjer med gen2 og listing mm.
Fikk dette svaret:
Takk for henvendelsen og støtten som investor.
I og med at vi er såpass nærme neste operational update og vi ønsker å gi informasjon til hele markedet samtidig, så kan vi ikke gi detaljerte svar på dette nå.Vi kommer til å inkludere info om både produkt og kapital/IPO ved neste update om to uker (15 februar).
——
Sikkert flere som har mottatt samme svar, dette indikerer jo at flere ting blir informert.