Ikke ofte man får endring i kurs uten handel…
Litt skremmende at det er så dårlig kvalitet på OTC. Burde ikke være et problem med visning av rett info fra et edb-system i 2024.
Ikke overraskende dessverre. Vi får fylle på om det faller lenger ned på 3-4 tenker jeg.
Ble oppringt av megler i forrige uke som hadde 600 000 aksjer til salgs så det er ikke bare disse småpostene som er i spill.
Hvilken pris? Kan bli stygt… Det er dette jeg prøvde å si i går, det er veldig mange aksjonærer, noen er nødt til å selge av forskjellige grunner og ikke kan sitte i mange år. Å få solgt 600.000,- aksjer er nok ikke lett.
Antar det er IFE Invest sin post som skal ut. Det er det de har igjen i cnano pr nå iflg listene.
Where do you get these insights? This info would not be available to anyone, so I’m just curius.
Institutt for energiteknikk
Hva er greia/taktikken planen der ?
I think this fact (IFE as a seller, together with stressed-out/short-sighted retail investors) is really relevant for NOT overreacting to the OTC price levels.
I´m calm and still buying at these levels.
I will double my position at 3,- I think worse case. But hopefully the company gets things in order. Core tech. Not very confident in the leadership or Rinnan and company.
Har du kontaktinfo til megler fleksnes?
Send gjerne til meg også på pm
Dette er vel et nivå som er alt annet enn ok.
Skal man overreagere her så må mann selge på 3-4 kr for å bli kvitt aksjer.
Eneste trøsten er at EU-fondet betalte 14kr pr aksje…
Markedsverdi 187mill. Kanskje mer fair enn tidligere, lett å være etterpåklok. Håper selskapet ikke venter helt til neste Q-rapport med nyheter. Satser på at de har våknet og sender ut en mail etterhvert. Håper de ikke skal noe særlig lenger ned.
Virker ikke som det er helt grenseløst med folk som kaster seg ut i panikk i og med kjøpsordre 1 kr over siste kurs får stå urørt
Nei, tror vi er på et vippepunkt. Om ikke hadde jeg kjøpt. Enten holder det seg rundt 5-6 en stund, ellers går det sakte nedover mot 3-4 er jeg redd. Bare selskapet som kan ordne opp nå. En emisjon på 8kr feks hadde vært tillitvekkende.
Ganske fascinerende hvordan trading for noen tusenlapper kan bestemme market cap
Mens store aksjonærer har kjøpt for mange millioner på tredobbel kurs og langt høyere.
Ja, men de kunne lagt inn kjøpsordre de og… og klart vi små kan i teorien fylle på, men usikkerheten er for stor for alle foreløpig.
Flere av de store har fått selskapet anbefalt av sin faste megler, banken eller andre store investorer. De har blikket langt frem og følger ikke med på NOTC. Men det er klart hvis det er fundamentale grunner til at caset endrer seg og de får nyss i det så vil de også reagere. Tipper de store har en helt annen aksess på styreleder og CEO enn det feks jeg har