Håper virkelig det.
Hvorfor sletter du alle kommentarene dine?? Eier ikke aksjer, hauser opp i alle retninger og sletter alt. Hmmm…
Flax lodd?
Ganske sammenlignbart dessverre.
Herregud for noe surr. Ja, da er det best du ikke deltar.
Skulle gjerne sett at det som er slettet ble stående så alle fikk lest.
Det er ønskelig at du fortsatt deltar her i den grad du har synspunkter. Det er ikke noe krav om eierskap. Jeg synes dine betraktninger er ok å få med seg. Din begrunnelse for ikke å eie virker også koherent.
At enkelte skribenter her ikke evner å se koherensen betyr ikke at den ikke finnes.
Unnskyld meg, men at en som synser her i alle retninger, som ikke eier aksjer, og ikke vil kjøpe på NOTC til disse kursene, ikke tåler at vi sammenligner selskapet med kanskje det eneste sammenlignbare selskapet på Oslo børs sletter alle kommentarer… Det er altså en koherens mellom Polight og Crayonano som blir for mye å takle? Ingen som har vært ufine her. Fine innspill, men latterlig oppførsel av voksne mennesker.
Slike kommentarer er HO-nivå.
Jeg mener synsing og kommentarer fra noen som er på utsiden er vel så relevant som de som har posisjon. Å ikke ville handle på NOTC har jeg full forståelse for. Et slikt prinsipp hadde flere vært tjent med å ha (sannsynligvis også CNANO)
Jeg kan ikke noe om Polight. Er de innenfor samme teknologi? Hvilken type lys er det de har?
Har aldri sagt noe om at det ikke er ok med synsing fra utsiden. Men da må du tåle å la innspillene dine stå? Ikke slette de fordi vi som har aksjer ikke kan sammenligne Polight og Crayonano? Håpløst.
Les deg opp på Polight her:
https://www.polight.com/home/default.aspx
Ble fart i forumet i dag
Og…Ny dag med oppgang.
Litt skremmende at det er så dårlig kvalitet på OTC. Burde ikke være et problem med visning av rett info fra et edb-system i 2024.
Ikke overraskende dessverre. Vi får fylle på om det faller lenger ned på 3-4 tenker jeg.
Ble oppringt av megler i forrige uke som hadde 600 000 aksjer til salgs så det er ikke bare disse småpostene som er i spill.
Hvilken pris? Kan bli stygt… Det er dette jeg prøvde å si i går, det er veldig mange aksjonærer, noen er nødt til å selge av forskjellige grunner og ikke kan sitte i mange år. Å få solgt 600.000,- aksjer er nok ikke lett.
Antar det er IFE Invest sin post som skal ut. Det er det de har igjen i cnano pr nå iflg listene.
Where do you get these insights? This info would not be available to anyone, so I’m just curius.
Institutt for energiteknikk
Hva er greia/taktikken planen der ?
I think this fact (IFE as a seller, together with stressed-out/short-sighted retail investors) is really relevant for NOT overreacting to the OTC price levels.
I´m calm and still buying at these levels.