600.000 på 6,6,- er iallfall en gigant post å være, som en stor ønsker å bli kvitt… Da er det jo litt int. å lure på hva slags informasjon den personen sitter på, siden dere spekulerer at de store kanskje sitter på mer info en oss dødelige.
Jeg forstår ikke hvorfor man hele tiden skal spekulere i at noen har så mye mer informasjon enn andre. Noen ganger ønsker man seg bare ut av en investering, ting kan ha tatt for lang tid eller det kan rett og slett bare være at noe annet er mer spennende. Spesielt det siste tror jeg folk ofte totalt glemmer: noen ganger selger du ikke fordi du ha mistet helt troen, men rett og slett fordi andre muligheter dukker opp.
Enig det, alle skulle vi hatt litt mer informasjon. Det kommer vel👍🏻 Poenget er vel at det sannsynligvis mange som sitter med noen av de samme følelsene, men med en så liten kjøpsside er man på et vis fanget litt… Selskapet er jo super spennende, så burde ikke være umulig å skape litt blest og dele litt mer info er vel det jeg prøver å si. Sette av nok tid til spm på presentasjoner feks, litt direkte dialog hadde hjulpet mye tror jeg.
Er det noen som vet avansen på de produktene de skal selge for 13 mill ila av 2024? Det ser ut som kosten er mer en salgspris på tallene fra 2023 vel, men det er vel på de utsendte vareprøvene, så det kan det være mange forklaringer på. Er jo litt int. å vite hvor god økonomi det er i den teknologien de foreløpig selger og kommer til å selge noen år fremover?
I det klimaet som selskapet selv samt små aksjonærer har skapt så kan jeg vanskelig se for meg mer enn maks 3,- for en såpass massiv post der selskapet er nå.
Philips/Signify leverer en UVC-led modul, den er ikke i nærheten av å levere på de samme betingelsene som CrayoLed https://www.assets.signify.com/is/content/Signify/Assets/philips-lighting/global/20210331-philips-uvc-led-datasheet.pdf
I tillegg til dårlig UVC output så har den følgende forbehold:
*** Use additional cooling of the device to reduce operating temperature.
**** 10% of the products will have 70% of the initial UVC output at the declared lifetime. 90% of the products will have higher UVC output. If the module is operated at
temperatures above the operation temperature, the L70B10 point may be less than the declared lifetime, and product failures may occur.
Da er det bare å selge seg litt ned de neste ukene. Jeg kommer til Bergen i midten av mars
Usikker på hva du mener jeg skal selge
Rolig start på uken.
Opplevde at det var noe positive nyheter sist uke som ikke viste store reaksjoner på kjøps siden.
Salgs siden er like sterk som før.
Håper på litt action
La oss bare håpe folk har is i magen til gen 2. Men med strategien de har valgt vet vi ikke noe før om 3 mnd.
Litt int. med tørken som har oppstått, et spennende selskap som Crayonano kan nok gjøre det bra med den nye teknologien om de lykkes.
De har sikkert like lite å gjøre som byggebransjen nå. (Meglerene altså… lite «deals» for tiden)
Sikkert en god tid å justere på honorarene sine også…
Litt feelgood reklame mens vi venter på at det skjer noe på salgssiden
Interessant. De kan jo ikke bare hoppe bukk over Crayonano uten at de faktisk har en finansieringsløsning klar her. Jeg heller mot å tro at de har en eller flere partnere i pipeline. Forhåpentligvis så kan vi få litt konkurranse mellom flere aktører som vil ha en andel i Crayonano.
Nei, det er fordi de eier kun 14% av Crayonano mens de andre er datterselskaper.
Trodde eierskapet i Conaldign og Crayonano var noe av det samme, men ser de har ca. 50 % i Condalign i motsetning til 14 % i Crayonano. Når det er sagt så utgjør verdien av eierskapet i Crayonano omtrent det samme som Conadlign om man legger til grunn gjeldende marketcap, så det er vel strengt tatt vel så interessant å vite hva som skjer i Crayonano.
0 kjøpere idag…
2000 på 6
Ja, kom nå ser jeg. Bedre enn ingenting.
Helst over siste sluttkurs:)