Det skjer nok ikke på en stund dessverre
Det skjer sikkert lite de neste 3-6 mnd. Om ikke mer. Sånn sett hadde det vert fint om man kunne vektet ned litt. Men alt blir jo med Mega tap med så lav likviditet i aksjen.
Ja jeg vektet heldigvis ned på tampen såvidt i pluss, sitter igjen med ca50%. Vil veldig gjerne slippe å fylle på mer, men gjør neppe det før 3-4 i kurs. Vi får krysse fingrene på at selskapet får opp farta. Vi har jo ikke blitt med på dette for noe annet enn gen.2. mye å bevise fremover
Da var på 6,- igjen dessverre.
Spiller egentlig ingen rolle. Om det er 4-5-6-7kr.
Det er så små volum, det er bare trist.
Hvis du må selge nå så har du et stort problem.
Hvis du kan vente, så er det bare å krysse fingrene for at det skjer noe.
Men d er trist at vi skal se så lave kurser.
Aksjekursen avspeiler ikke iboende verdier på noen som helst måte. Det er dette som er problemet der NOTC møter retail.
I den fasen selskapet har vært i de siste 5 - 7 år så ville ett liv utenfor NOTC absolutt vært å foretrekke. Det vi ser nå er hovedsakelig små aksjonærer som hopper inn / ut på minimale poster i et selskap med totalt ca. 37 millioner aksjer. Aksjen blir lett manipulerbar, og presses ned i verdi på minimale poststørrelser over tid.
Jeg har vektet meg ytterligere opp siste måned, og deretter lagt også disse aksjene nede i skuffen sammen med bl.a. Oncoinvent (som ikke er notert noe sted). Jeg forstår at CNANO tror NOTC er nødvendig for emisjoner og synlighet, men jeg tror nok de ser det nå at det ville fungert bedre utenfor børs.
Oppsummert så er jeg enig med deg at kursen nå kun er et speilbilde av hva retail selger seg ut på, ikke selskapets reeelle verdi.
Dette blir for enkelt dessverre. Om man kan kjøpe aksjer på 4-5-6 har klart mye å si. Om noen hadde ønsket å kjøpe seg opp kunne de lagt inn store poster på feks 5-6 og hamstret aksjer. Poenget her er at ingen vil kjøpe da det er utrolig stor usikkerhet om de får til teknologien. Klarer de det kommer det store kjøpsposter, klarer de det ikke er ikke selskapet mye verdt dessverre. Faller det til 3-4 kommer nok kjøperne kjapt tilbake, time will show. Det er ikke NOTC som er problemet, problemet er at ingen ønsker å kjøpe aksjer for 6-7,- bortsett fra retail.
Nei, dårlig unnskyldning for et selskap som ikke presterer. Hvem som helst kan kjøpe å selge. Ingen vil kjøpe, da faller det. Men om det hjelper for nattesøvnen, for all del…
Enig med @anon27905561
Problemet er at caset er så usikkert så det er ikke vilje til å gå inn med noe særlig.
De jeg kjenner til som er inne er er rike mennesker som tok seg råd til et risk bet ifbm kapitalinnhenting/ tips fra SP1
Til info har de oppgitte meglerne sluppet caset og er bare fortsatt på hjemmesiden fordi de var involvert da selskapet hentet kapital for 1-2 år siden eller når det var.
SP1 og Pareto megler på hjemmesiden. De bistår hvis noen vil kjøpe/selge, men følger ikke caset. Sjekk gjerne med de selv
Han i Pareto sa de hadde vært involvert i noe sånt også.
Han i SP1 kunne ikke si noe konkret, men slik jeg tolket han kjenner han noen som er villig til å selge stort antall aksjer til dagens pris ca
Er ikke her for å krangle, men flere av de litt større aksjonærene på topp 50 listen faller innenfor den kategorien jeg nevnte. Bla basert på tips fra SP1 sikkert også andre banker
Blir ikke lett å hente penger denne gangen om ikke de får tilgang på mer informasjon enn oss andre. Nå er Rinnan kjent for mye rart, og NTG er jo han paraplyselskap. Selskapet er på børs og ligger helt brakk uten noe omsetning og ned 70% siden notering.
Aner ikke, men håper og tror på siste alternativet. Hvis de får til det så må det være veldig positivt for casen
Tørr ikke spekulere. Men har mine mistanker. Det eneste som er attraktivt med selskapet er teknologien i 2.gen. Resten er under pari etter min mening. Men anbefaler alle å lese seg litt opp på ledelsen og historikk. Ikke bare fryd og gammen dessverre, men det regner jeg med at de fleste har gjort allerede.
De er nok ikke veldig imponerte.
Antar det er meg du svarer, og mitt svar er like enkelt som ditt:
De større sitter posisjonert, og en kan ikke forvente at de skal sitte å plukke opp de små postene retail dumper. Jeg har ikke voldsomme mengder i CNANO, men ser absolutt ikke noe poeng i å hamstre retailsalg på lave volum / kurser.
Selskapets verdi synliggjøres ikke av små poster som skifter hender på en markedsplass som NOTC. Det tror jeg alle forstår
Ha en fin dag, og sov like godt og fredfullt som meg
Mye unøyaktighet her nå:
gen 1 presterer bedre enn markedet
gen 2 er langt bedre enn markedet
Eierstrukturen du viser til eier “kun” 14% av selskapet
Vi får se på emisjonen. Som blir på 6,- tipper jeg
Mulig det holder for deg👍🏻
Gen 2 eksisterer ikke. Gen 1 er kanskje ok nå, men det kommer flere spillere med egen tek.