Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Noen som vet om Jens Kielland har aksjer og evt hvor mange ?

Fun fact : hvis noen vil ha 21903 aksjer nå forholder seg til det som er til salgs så er kursen plutselig 25😀 og det var jo liksom billig før til og med…

3 Likes

7.80. Hvis bare folk holder på aksjene nå så kan det bli xxx prosenter her fremover

1 Like

Ingen igjen på 7.8
Neste er 7.85

Det pleier å gjøre det…
Men har også tro på at emi kurs blir 14
Så kan jo hende det under der blir slukt

Aner ikke

Du holder deg unna ?

Ja der gikk de på 7.85 også. Men så kom det opp 1000 nye nå…

1 Like

Herlig

Vi er på vei opp! Jeg selger ikke før 30 er passert

Jeg tenker nå at det som skrives her er supersmart å ta til seg. Hold fast

Snart er vi langt over 20- og litt tolmodighet lønner seg voldsomt

Dersom det ikke er selgere før 20 - så er kursen over 100% opp

God matematikk

1 Like

Hadde vert mer sexy med noe avtale, ikke bare feelgood poster som ikke generer noe stort.

1 Like

The company is doing storytelling, brand building and positioning in the industry.
I see this is a sign of maturity and milestone achievement. The LinkedIn page is not an audience target of investors. Actually CrayoNano has a branding and visuals like nobody else in the UV-C LED industry, they stand out.

Startups will post anything available, even LOIs and potential deals and things that are really not news. CrayoNano has obviously stopped doing that for a reason, I see only potential announcements of contracts would be with blue-chip vendors etc.

Fair point VincentF
Maturity in branding at least :slight_smile:

Ja, slår ikke feil. Skulle gjerne likt å vite hva disse salgene handler om.

Jada, men er nysgjerrig på grunnen til at disse postene selges. Kan også være et spill for å holde kursen lav inn mot forhandlinger. Altså det med ny emi kurs

Den skjønte jeg ikke

Ja, da er det kanskje lov å håpe at han er tom snart😃

Kun småaksjonærer som selger ja (bittesmå). De har vel blitt skremt av å lese på dette forumet.

Mener det ble sagt at Oljefondet ikke handler i Norge. Mao vil det ikke påvirker denne aksjen.