Sånn nå er det nye muligheter å hoppe av i fart her…
Da har jeg gjort mitt i dag sørget for at laveste selger nå er 7,8😎
An observation in the latest company presentation.
In the previous company updates of Q1-23, Q2-23, Q3-23 the about slide of the company has just stated:
Pioneers in nanotechnology-based semiconductor components
However in the latest presentation they now specifically emphasized the nanowires technology as part of a greater tech platform and they stating initially using it for performance increase in UV-C disinfection:
Innovative, patented nanowire technology positively impacting semiconductor manufacturing - initially applied to disrupt performance for UV-C LED
They would probably not recently specifically boast it this way of things were not on right track?
This is consistent with the latest article/interview last autumn with previous CEO Jo Uthus:
…we will continue to explore technologies that go beyond the scope of emitters, leveraging our material systems platform for applications beyond LEDs.
The patented nanowire technology is termed “material systems platform” (aka hypermaterial as broader popular term) and its obvious this is a much larger play going on here.
Q4-23
Q3-23
Q2-23
Q1-23
Interview
Noen som vet om Jens Kielland har aksjer og evt hvor mange ?
Fun fact : hvis noen vil ha 21903 aksjer nå forholder seg til det som er til salgs så er kursen plutselig 25😀 og det var jo liksom billig før til og med…
7.80. Hvis bare folk holder på aksjene nå så kan det bli xxx prosenter her fremover
Ingen igjen på 7.8
Neste er 7.85
Det pleier å gjøre det…
Men har også tro på at emi kurs blir 14
Så kan jo hende det under der blir slukt
Aner ikke
Du holder deg unna ?
Ja der gikk de på 7.85 også. Men så kom det opp 1000 nye nå…
Herlig
Vi er på vei opp! Jeg selger ikke før 30 er passert
Jeg tenker nå at det som skrives her er supersmart å ta til seg. Hold fast
Snart er vi langt over 20- og litt tolmodighet lønner seg voldsomt
Dersom det ikke er selgere før 20 - så er kursen over 100% opp
God matematikk
Hadde vert mer sexy med noe avtale, ikke bare feelgood poster som ikke generer noe stort.
The company is doing storytelling, brand building and positioning in the industry.
I see this is a sign of maturity and milestone achievement. The LinkedIn page is not an audience target of investors. Actually CrayoNano has a branding and visuals like nobody else in the UV-C LED industry, they stand out.
Startups will post anything available, even LOIs and potential deals and things that are really not news. CrayoNano has obviously stopped doing that for a reason, I see only potential announcements of contracts would be with blue-chip vendors etc.
Fair point VincentF
Maturity in branding at least
Ja, slår ikke feil. Skulle gjerne likt å vite hva disse salgene handler om.
Jada, men er nysgjerrig på grunnen til at disse postene selges. Kan også være et spill for å holde kursen lav inn mot forhandlinger. Altså det med ny emi kurs
Den skjønte jeg ikke