Bare du og jeg som bryr oss om den prisen tydeligvis! De andre bryr seg ikke om emisjonskursen blir 12,- eller 4,- regner jeg med da… Utvanningen er ganske forskjellig basert på hva emisjonskursen blir satt til. Den kursen baseres på NOTC eller mener dere den ikke har noe med kursen på NOTC å gjøre… Det tror ikke jeg dessverre.
Apropos antakelser Leifjord, hvor har du det ifra at jeg ikke vil kjøpe aksjer? Og selvfølgelig håper alle at emisjonskursen blir så høy som mulig, men jeg tror dagens kurs er irrelevant og en ypperlig mulighet til å kjøpe til god rabatt.
Beklager, trodde det var @TrondX, basert på tidligere meldinger. Svarte fra tlf i farta. Men fallet på NOTC er eneste målepinne for tro på selskapet og den er i klar negativ trend siden notering. Alt annet er bare ville spekulasjoner og ønsketenkning som ikke bitter på noen ser det ut som.
Du mener dagens kurs på NOTC er irrelevant for emisjonskurs?
At de velger å se bort fra at ikke det finnes hverken kjøpere eller selge på hverken NOTC eller Euronext Growth Oslo på selskapene deres og dermed lager sin egen verdivurdering er helt opp til de. Sjelden et selskap er enig en lav prising av sitt eget selskap eller fremtidig teknologi. Som han gjentok; Markedet har alltid rett.
Det jeg derimot er meget enig i fra presentasjonen er at både han og resten må synliggjøre disse usynlige, fremtidige verdiene på selskapene, for den jobben er ikke bra nok utført hittil, dette innrømmer de selv i presentasjonen.
Jeg tror emisjonskurs blir kr 14, men samtidig blir det introdusert preferanseaksjer (tilsvarende i condalign). På denne måten blir det enklere for EIC å svelge. Muligens derfor NTG har satt mcap på 500 mill i sitt presentasjon. Det er ihvertfall mine tanker.
Det hadde vært magisk!
Magisk var vel å ta litt hardt i. Men om man har cash på hånd og troen så er det jo fin mulighet nå for dobling…
De var verd mere for 2 år siden og da var det ikke produktet i hyllene
Da var hypen for gen 2 langt større. Emisjon på 14,- er så nærme magisk vi kommer. Men tiden vil vise.
Om NTG selger andre selskaper for å betale over 100% av markedspris på NOTC for Crayonano så er det ganske utrolig?
De må gjerne kjøpe mine aksjer for 14,-
Mener den spiller inn ja. Alt annet ville vært absurd. Ikke slavisk som du sier.
Sånn er verden dessverre. Se på NTG på børsen, akkurat samme, faktisk mindre volum en Crayonano på NOTC vel? Hvorfor kjøper ingen aksjer i noen av selskapene? Om de er så fantastiske?
Som nevnt her tidligere kunne kursen om mulig vært ennå lavere om Crayonano var på børs.
Og du har det motsatte, det må vel være lov?
“De nye aksjene ble priset til 14 kroner stykket, som verdsetter selskapet til rundt 520 millioner. Selskapet var før runden priset til 14,15 kroner per aksje på unotertlisten, NOTC.”
“Styret har også besluttet å utvide en opsjonsordning for nøkkelpersoner i selskapet slik at det ved innløsing vil bli en utvanning av aksjonærene på totalt 10 prosent av aksjene”
? Hva har det med saken å gjøre? Du etterspør eks på korrelasjon mellom emipris og NOTC.
Det skjønner alle.
Haha, tragisk oppførsel. Kjøp aksjer du. Snart sletter du vel alle meldinger og som sist? Håpløst…
Du ber om et eks. Får det og sutrer og slenger ut svada. Aner noe muffens med din rolle her.
Nå må vi ikke miste hode, snart påske ferie og litt fri fra aksjer
Ha en topp dag.
Det styrker ikke caset eller din troverdighet, det er helt sikkert. Svar heller hva du tenker om linken jeg la ut du, som du etterspurte? Du hadde ikke tid til det?
Leifjord / TrondX ------> Kanskje det enkleste er å være enig om at her er man uenig, og legge den diskusjonen død?