Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Kilde? :blush:

De ønsker ikke kalle det «next gen» heller, vet ikke om det handler noe om endringer i R&D planer eller bare strategi

En jeg kjenner som hadde snakket med en

Ikke skyt meg om det ikke stemmer :slight_smile:

Hmmm, lover ikke nødvendigvis godt i min verden. Men hvem vet🫤

Hvorfor ikke, om jeg får lov å spørre? :blush:

Nei, kanskje de er nødt til å endre det…? Altså at ikke next gen er oppnåelig pr nå. Så kanskje det blir en mellomfase, hybrid teknologi evnt? Alt er jo bedre enn idag, så er positiv uansett til oppdatering av tek. Men kan være en måte og døyve markedsforventninger?

Kan hende jeg husker feil, så arrester meg ei, men «next gen» er vel ikke selskapets egen navngivning på grafén-basert tech? Mer forenklet av oss på diverse forumer, eller?

De har jo i flere år snakket om «controlled market entry», så dette stemmer i såfall bra.

Nei om det er den nye telnologien de har forespeilet de siste årene og har noe annet de ønsker å kalle det er jo det helt supert, men fint om man får dette bekreftet.

De må bare levere på all hypen de hadde under Corona-tiden. Ellers blir det flere år uten ferie… :laughing:🥹

De kan kalle det hva de vil for meg bare det generer penger

1 Like

Hvilke profesjonelle investorer ønsker å investere her da? Egen teknologi ute i det blå, nåværende avtalerbasert på lisensiert teknologi. Hvor mange % sitter selskapet igjen etter salg av disse?

1 Like

Litt Devils A… der - men det hadde da vært interessant å vite hvilken “cut” lisenshaver tilkommer. Rammeavtalene som er meldt er ganske begrensede. Regner med de er bruttobeløp.

1 Like

Bla DnB Miljøinvest, JP Morgan, BNP Paribas, Sparebank1, clearstream banking, Pictet & Cie

Har skjønt at du har solgt deg ut

Mange som har solgt, og selger ikke sant… Knapt noen våger kjøpe?

Alle de store og mellomstore sitter helt stille

yeah yeah, det dumpes 10k aksjer jevnlig, ikke bare retails…

Hvilke store/mellomstore er det du mener har solgt @tverilytt ?

Noen som har svar på hvordan skuta skal holde seg flytende da? De måtte hente 100 MNOK for 1 år siden, og cashen er brent. Nada inntekter i sikte og kassa snart tom. Tenker det blir enkelt å hente lignende beløp i dagens emisjonsmarked for selskaper uten etablert teknologi og inntekter huh…

De jobber med å få inn strategisk investor(er) Aner ikke hvem det blir. «Nada inntekter» rull inn barten, patetisk sånn som du holder på her @tverilytt

1 Like

Jeg er faktisk blitt forsiktig optimist og prøver å kjøpe litt mer. Håper på nyheter i løpet av året om ny tek. :crossed_fingers:t2: