KUKDONGS high flow rate UV reactor:
“WORLDS FIRST UV-C LED THIRD PARTY VALIDATED WATER SYSTEMS”
Er det sikkert at det er med Crayonano ?
Se bildet over - CrayoLED er angitt, og det er bilde av reaktoren til Kukdong
Men de få tusen som er til salgs på 5 tallet får ligge urørt…
Ikke alle som leser meldingene på dette fantastiske forumet vet du
Fort gjort og glemme, men dette stod i siste nyhetsbrev: as we continue in 2024, the momentum continues with over 100 customers actively designing products all featuring our innovative CrayoLED *.
Noen som ble overbevist tydeligvis 18k i en smell. Hadde gjort det samme om jeg hadde hatt mer krutt
Selgeren la selvfølgelig ut en bunke til på 5,8
Hvordan kan man vite det når de legger ut nye bunker på 10.000 synlige hele tiden.
Har jeg også lurt på…er vel kun megler for konkret kunde som legger inn ordren som vet dette.
Der var det en som brukte 5800 kr på å få ned aksjen dit det er ønskelig at den skal være tenker jeg
De uttaler seg ikke om enkeltselskapene
At det virker som noen vil holde kursen nede
Kan du forklare motivasjonen du spekulerer i? Utløser den lave kursen noe? Min mening: Ved såpass lave volumer er det ingenting informativ å hente fra kursen. Det signaliserer rett og slett ingenting.
Jeg mener at det kan være for å påvirke inn mot emisjon, men mulig jeg for full av angst
1300 til på 5,8 gikk nå og det står fortsatt 10.000 på 5,8 salg…
Det er vel stort sett retail som har kjøpt over OTC også, de store aksjonærene har deltatt i emisjonene. Gjennomgangsmelodien siden i fjor sommer har vært nedadgående kurs og slagspress, ikke noe nytt nå vil jeg påstå. Og tipper hovedgrunnene er som for de fleste vekstselskaper og "ESG-selskaper med store forhåpninger og ingen / liten inntekt - de blir straffet knallhardt kursmessig. Ikke noe spesielt for CNANO det, mange som har falt myee mere…
Ned 85% er mye.
Hva har høyeste kurs vært da?!