Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ja, tror også kommer mer om produktutvikling

Vet du noe om hvor mye risiko som er involvert?. Altså at produktene plutselig ikke funker som forventet osv

Tror dere er litt for pålogget her inne.
Tok mye tid å lese alt, ble ikke så mye klokere.

Det er bare å vente på neste Update. :sweat_smile:

Hadde jeg hatt mer penger å sette på aksjen så hadde jeg gjort det, men det er tomt i krigskassen og det er kjipt.

God helg. Og god natt

1 Like

Takker, høres bra ut. Overgangen til nanowires blir spennende. De ønsker at dette skal skje på en smooth måte for eksisterende kunder og partnere, så de slipper å gjøre helt nye design ins

Det høres lovende ut!

Synd de ikke gjorde det smooth for investorer :grimacing:

Bra du presiserer det. For med tanke på tid, engasjement og kompetanse du framstår med, imponerende det altså, så kunne man tatt deg for å være på banen…

Der kom posten tilbake på 20-25.000 som dukker opp daglig… Tror ikke kursen tar seg opp før den personen er ferdig solgt, men hvor stor egentlig posten personen ønsker å selge…? Tror vi det kan være tidligere nevnte stor post som skal ut? Må vel komme noen gode nyheter evnt så kjøpersiden svelger posten hans før videre oppgang. Noen tanker her?

Merker meg at det i moderselskapet ofte er null selgere faktisk, kun kjøpsordre.

Hvordan er meldeplikten for denne type bud hos Crayonano?

1 Like

ja, stemmer

Nå vet ikke jeg om jeg tror på “den uavhengige” verdsettingen ledelsen i NTG har brukt her, men det at dagens pris ikke reflekterer det underliggende potensialet i aksjen tror jeg stemmer. Bare Crayonano posten på 14% bør være vert mer enn NTG sin samlede marketcap (Mener jeg!). Jeg ser Rinnan sier NTG ikke har vært flink nok til å kommunisere de underliggende verdiene i selskapet, og det tror jeg kan være rett. Så da spørs det hva de har tenkt å gjøre nå, en og en halv måned etter at den innrømmelsen kom.

1 Like

Fra presentasjonen. LOL!

Skjermbilde 2024-04-30 kl. 10.15.57

Stemmer. Tilsynelatende holdes informasjon om CrayoNano skjult. Om det stemmer kan det være to grunner til det. 1. Selskapets aktivitet er verdt mye mindre enn markedet tror, og hverken NTG eller CrayoNano vil at det skal reflekteres i prisingen på NOTC eller fremtidige emisjoner. 2. Selskapets aktivitet er mye mer enn det markedet tror, men CrayoNano er i ferd med å bli kjøpt opp. Men forutsetningen for oppkjøpet er at selskapet ikke annonserer “ikke påkrevd” informasjon til markedet før transaksjonen er gjennomført.

Høres det nogenlunde riktig ut? Er det andre muligheter?

Ja, enig i det. Virker svært rart å være stille fordi man er helt tom for aktivitet. Selskapet i den situasjonen pleier vanligvis å overdrive hver minste uviktige ting de driver med, ikke bli stille.

Hva mener du med at Hammertech kommer seg?

Alle venter på melding om den finansielle situasjonen og emisjon som er signalisert. Burn-raten tilsier at kassen er mer eller mindre tom i løpet av Q2, og da er det styrets ansvar å sikre videre drift. Så skjønner godt at så og si ingen tør kjøpe nå, selv den største optimisten kjøper ikke…sier vel det meste.

De kalte inn til Q1 23 oppdatering 3. mai 23, og den ble avholdt 15. mai 23. Så om ikke lenge vør vi få vite status, og håper de tar seg tid til å svare på spørsmålene fra aksjonæerene på webcasten denne gangen, istedet for å “komme tilbake” med Q&A svar i etterkant av Q4 23…som om de ikke hadde tid til å gjøre det på webcasten.

1 Like

Aha, har ikke sett dato, bra, det blir spennende ja!

Kukdong - høres ut som en tvilsom samarbeidspartner. Skjønner at det ikke er børsmeldt…

KUKDONG (kdie.site)