Ja da har du fått mitt svar.
Markedet mener pr nå 200mill og synkende.
Ja da har du fått mitt svar.
Markedet mener pr nå 200mill og synkende.
Dere mener det er verdt 500mill til 1000mill? men vil ikke kjøpe aksjer til verdsettelse for 200mill:rofl:
Time will show!
Tror det er en del her som har kjøpt «hele veien ned».
Nja, noen men tror ikke mange. Alle de jeg kjenner med Crayonano sitter uten å snitte ned og er møkk lei og vil bare ut etterhvert.
Jeg har snittet ned underveis. Problemet er at det er omtrent bare er retail som har kjøpt, de store har ikke. Da ender vi her.
Når Trond, som er mest bull her ikke vil kjøpe aksjer på NOTC, så sier det ganske mye om at platformen ikke er ment som en langsiktig platform for selskaper, men et kortvarig springbrett videre til større markeder. Er vel kanskje det som er en av de største lærepengene her. Så får vi se hva konsekvensene blir. Men hverken selskapet eller oss aksjonærer er fornøyde med situasjonen.
For min del kjøper jeg, og vil fortsette med det. Sitter ikke med noen dårlig følelse.
Har snitt på 13,-, og er godt fornøyd med å snitte ned videre frem.
Det vi har sett er nedgang på lave volum mens topp 50 sitter i ro (stort sett).
Tror på teknologien, og ikke minst markedet.
Det der skjønte je ikke. De store aksjonærene har også kjøpt på kurs som nå er høy i forhold til gjeldende NOTC kurs. Det er ikke sånn at hvis aksjen flyttes så får den et helt nytt liv helt uavhengig av dagens kurs/markedsverdi. Alle har kjøpt til en kurs som gjelder nå på NOTC, akkurat som oss.
Det er vel heller sånn at hvis selskapet får det til så er tiden nå på NOTC en tid for skikkelig røverkjøp.
Hva slags lærepenge er det du mener vi som kjøper på NOTC kanskje kan få @Leifjord ?
Det er for sent nå, fallet har allerede skjedd. Men vi skulle vært på børs når de tidligere planla og sa vi skulle på børs, da tror jeg det kunne sett mye bedre ut. Alt for få som bruker NOTC. Jeg tror ikke de store som kjøpte høyt er veldig fornøyd med situasjonen heller nei, dette har vært en like ræva investering de siste årene for oss alle. Da blir fryktelig mange prosent oppgang for å komme opp på gamle høyder. Mange hundre prosent. Det er skadelig på kort og lang sikt.
Ja så alle er i samme båt her
I den fasen selskapet er nå så tror jeg ikke det hadde sett noe bedre ut på growth. Litt av problemet er at når det ikke kommer meldinger fra selskapet er det lett å bli urolig og man klarer ikke helt å tenke på noe annet og bare være tålmodig. Man mistenker heller at det er noe skikkelig dårlig på gang siden det er så stille. Og når det er stille så kommer det ikke så mange nye til heller og kursen får ikke disse små byksene opp.
Var jo ikke akkurat så lett å forutse at det skulle bli så stille såpass lenge…
Vi har ikke kjøpere… det hadde vi nok hatt i et større marked som er langt enklere enn å ringe inn og betale dyr kurtasje til meglere etc.
Masse selgere også. Ta en titt på de grønne på growth. Ned 70-90 % den ene etter den andre
Tror ikke livet på growth hadde gitt noe høyere market cap slik status er nå
Det vi trenger er produktlansering, meldinger om wins, nye avtaler og omsetning
Ikke umulig
Mer volum tror jeg hadde vært bra.
Tror de forstår at selskapet må være mye mer oppe å kjøre før det er noe vits med børsnotering.
Ja lurt å holde seg unna growth.
Spennende det der med mulig oppkjøp. Foreløpig beholder jeg en jordnær innstilling og håper selskapet klarer å utvikle seg i riktig retning.
Er det et selskap jeg gjerne skulle likt å vite hva som foregår på innsiden i så er det Crayonano.
Hvorfor vil du ikke kjøpe aksjer nå? Hva er faren med å kjøpe på NOTC tenker du?
Ser den, handler jo også litt om hvor mye man satser da. Selv har jeg satset mer enn jeg har råd til å tape. Men det trenger man jo ikke
Lur innstilling det der.
Demonene jeg kjemper mot er ekstrem liten tro på egen vinnerlykke etter noen grusomme tap innen biotek siste årene. Får håpe går bedre med Crayonano.
Satser på det! Ser frem til neste update og livstegn. Ser forresten Camly Doan er enormt ivrig på å like ulike poster innen bransjen på LinkedIn.