Og volum har det vert siste uken, så det blir spennende med oppdatering i morgen.
Ser de pusser opp nettsiendene: http://crayonano.com/
Ny logo, profil mm. https://www.youtube.com/watch?v=HoGzGs9lB0c
Og volum har det vert siste uken, så det blir spennende med oppdatering i morgen.
Ser de pusser opp nettsiendene: http://crayonano.com/
Ny logo, profil mm. https://www.youtube.com/watch?v=HoGzGs9lB0c
Det at de satser på hjemmesiden er jo absolutt positivt. Ser ut som den har fått seg et skikkelig løft
Beslutninger fra årsmøtet
Ingen overraskelser
Tydelig at de har tanker om at teknologien har anvendelse også utenfor UVC-led
Blir spennende å høre om dette er noe de vil snakke om på company update nå.
Det er i alle fall tydelig at 26-selgeren er ute. Nå er salgsordre på 30, kjøpere vil inn på 28, men det selges ikke. Utrolig spennende framtid i dette selskapet!
Jeg vet ikke om de kjører en Q&A på updaten, Hvis dere poster noen spørsmål her kan jeg prøve å fyre dem av hvis det blir anledning til det.
Spørsmål kan sendes inn i forkant:
The presentation will be held by Jo Uthus, CEO.
The CFO, Bård Skogstad and SEVP Michael Peil will also be available.
Please send your questions, comments and feedback to: corporateaccess@sb1markets.no
Er noen inne i webinaret? Jeg prøvde å koble på nå, men det failer…
EDIT: Kom inn på mobilen
funker hos meg
Uthus er god
Å herregud, dette er så bull!
Kan dere skrive keypoints fra updaten? Fikk ikke anledning til å bli med
Det ble sagt at den skulle bli tilgjengelig i opptak i etterkant.
Fikk ikke med meg første 20 min, så ser frem til å se opptak av det.
Kursen snurret opp i 29,9,- men jammen er det noen som vil ut på 26kr enda…
Midas har fortsatt 400k å lempe ut. Volumet har tatt seg opp de siste dagene, uten at det har gjort noe særlig med kursen. Så det er ganske tydelig at Tvenge/Midas ikke har tenkt å være med så mye lengre.
Synes presentasjonen i dag var solid. Entusiastisk og høy selvtillit! Håper den kan åpne øynene på flere.
Det var vel strengt tatt ikke så mye nytt som kom fram. Tidsplanen er noe forskjøvet, men det er stort sett de samme triggerne som ligger i løypa:
Slik jeg forsto så var produktdemonstrator klar i mars, men ikke ferdig pakket eller sendt. Jeg forventer melding når dette er klart, men ble ikke helt klok på hva de mente her.
Denne synes jeg også var fin. Her kommer det en melding når partner bli avslørt:
Desinfeksjon er bare begynnelsen her, og er det som danner grunnlaget for videre utvikling av teknologien.
Bare UV LED for desinfisering med sikte på eksponensiell vekst er nok for meg. Men det er guidingen deres på de teknologiske mulighetene fra 2024 som virkelig får det til å bruse. Det er noe nesten for godt til å være sant at vi kan laste opp i dette selskapet mens det fortsatt bare er verdsatt til NOK 700 mill.
Presentasjon og video fra i går finner du her:
Hvem som kjøper og hvem som selger er ikke alltid like interessant. At Midas og Tvenge ikke har tenkt å være med lengre handler ikke om potensialet i Cnano, men om strategien de har valgt for sine investeringer. De er ikke innsidere, og har så vidt meg bekjent ikke tilgang til annen informasjon enn det vi andre aksjonærer har.
Det jeg synes er interessant er å se at August Industrier AS er på vei opp. Dette er et selskap som eies av Henrik August Christensen. Han er blant annet styreleder i Norsk Innovasjonskapital Iii AS - som er største eier i Cnano. Tidligere hadde vi en kort visitt av Spetalen, og jeg mistenker at det er Henrik som er bindeleddet her også, da han også sitter som vara i Tycoon
Jeg tror ikke Henrik har formell innsider-status, men “walks like a duck” i boka mi.
Har du oversikt over hvor mye Midas sitter igjen med her nå?
Ifølge aksjonær listene hadde Midas 337 366 igjen ved forrige oppdatering. Om vi gjør en antagelse at det kun er Midas som har solgt for 26 kr siste 3 dager med total omsetning ~4 916 000, så har de lempet ut ca 189 000 aksjer, og står i så fall igjen med ca 148 000 aksjer…men er nok litt mer