Midas, det er Petter Wessel?
Det selskapet har jo ikke mye penger; med mindre mye har endret seg fra 2019 (proff.no).
Midas, det er Petter Wessel?
Det selskapet har jo ikke mye penger; med mindre mye har endret seg fra 2019 (proff.no).
Aha - det var noe annet ja.
Trykkes mye i dag, en post på 50K og en på 40K som nettopp gikk
Fint at Midas/Tvenge får tømt seg. For 3 børsdager siden hadde Midas forsatt ca 300 k igjen. Hvis han skal ut for enhver pris kan det hende han dumper resten på enda lavere kurser. Kan være en ide å legge seg et stykke nedi boka i tilfelle.
Tvenge rundet av til fin rund sum 100K på onsdag, så om vi antar det hovedsaklig er Midas som har lempet ut siden må det nærme seg 50K på han også nå…
Kan dere se noe på hvem som øker eller hvem som er ny på listene?
Er jo gått noen 50-100k med aksjer til 26kr flere dager nå
Ja ved siste oppdaterte aksjonærliste (3 dager siden) hadde Midas lempet ut nesten 110k til, stod deretter igjen med ca 184k aksjer. Eneste endring på topp 50.
Blir spennende å se om Tvenge stoppet på 100k nå.
Hadde vert greit om noen slutter selge på 26,-
Sitter jo ganske fett i det med 100k aksjer om 1-3 år, så må slutte nå
Når blir oversikten på det oppdatert?
Uansett hvor mange aksjer som forsvinner på 26 kr, så står den ordren på 10k igjen… skikkelig irriterende da.
Kanskje spretten er på vei inn igjen…
Mest sannsynlig Midas enda… Du får kjøpe noen poster a 10K, så er han snart tom
Det hadde snittet meg ned, men er ikke mer å hente
Over til noe annet… var det flere som tenkte over reaksjonen til Jo Uthus på presentasjonen ved spørsmål om de hadde nok midler til de blir cash positive? Husker ikke helt hvordan spørsmål var formulert, men det kunne se ut som et lite flir, så spørst om ikke de trenger noe mer midler etter hvert for å komme i mål.
Det var to slik situasjoner, hvor jeg tenkte det samme.
Må visst inn å se den videoen på nytt.
Men kan vel også være de har noen de vil kjøpe opp, det var noe om dette på GF skjemaet vi stemte på?
Rinnan var vel nokså klar på at det kommer en emi ifm IPO i 2022
Både IPO-emi, og mulig 50 mill eu-midler på vei inn.
At de smiler, nikker eller viser andre reaksjoner på spørsmål tror jeg vi skal være veldig forsiktig med å tolke. Kan like gjerne være at de kjører spørsmåls-bingo, og der fikk han tre på rad…
Notert!
60+% har lock-up på 12 mnd fra sept 2020. Se Pareto prez (Jun20).