Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

SerThomas Dobbertin har «open to work» status på LinkedIn. Han er da altså ikke headhuntet fra en annen stilling.

Enig det :+1: Vi er nok litt preget og utålmodige nå. Blir nok bedre etterhvert.

Jo Oz, det er faktisk ganske vanlig at ledere som tiltrer en av de øverste stillingene i et selskap viser sin lojalitet og tiltro ved å kjøpe aksjer (utenom de obligatoriske opsjonsprogrammer).

Da må du gjerne komme med flust med eksempler. Min oppfatning er at det i det store bildet ikke skjer ofte, og det bærer ingen frukter å skape unaturlige forventninger. Men for all del, jeg ser gjerne at CEO tar noe av det som ligger tilgjengelig fra DNB.

Du er en god graver @TrondX :wink:

Meget spent på hvem som går inn med mer penger og til hvilken kurs. Og når det kommer noe nytt rundt det

Q124 er neste torsdag ifølge informerte kilder her. Da forventes det å få informasjon om videre finansiering, det blir det sikkert spørsmål om…

Interessant å dvele litt ved den svært lange tiden mellom forrige (reelle) CEO sin avgang fram til denne nye.
Uthus er jo vitterlig i loopen ennå, så det kan ikke ha vært han som ville ut så tidlig, og de var vel heller ikke skrikende behov av å skifte styreleder.
Her kan alle tenke som de vil, men vi får håpe at strategisk tenking, herunder geografisk, kanskje drevet av omverdenen (oppkjøpskandidater, nærhet til markedene/investorer) ligger til grunn.
Mindre gunstig ville det være om endringene og tidsforbruket skyldes intern uro og misnøye.

Ny post til salgs idag, 17.000 til 5,75,- rett under DNB posten. Her tror jeg som sagt det ikke skjer noe som helst før vi får nok info og gode nyheter til troen kommer tilbake dessverre. Har økt litt siste mnd og angrer litt må jeg innrømme.

Eneste grunnen til å angre er det hvis de ikke får det til og går konk

Ja da er du isåfall tidenes drømmeaksjonær…

Du sier du angrer. Var ikke grunnen til at du kjøpte aksjene at du tror på selskapet fundamentalt? Altså at de kommer til å få det til…Hvordan kan du da angre på et kjøp på disse kursnivåene ?

1 Like

Fordi jeg snittet ned i tro på at kursene skulle krype oppover. Det tror jeg ikke lenger. Da ville jeg heller hatt de pengene i andre selskap jeg har mer tro på pr nå.

DNB var tilrettelegger for rep. emien i fjor, er de med i år også…?!

Hvorfor tror du ikke det?

Alt for mange selgere, enormt volum, blir som en vegg, da kryper prisen nedover. Jeg var nok litt tidlig ute.

Tviler om det er de som skal selge rett under en million aksjer vel?

Hehe, lett for deg å si.

Her kan det snu fort…

Det er veldig bra, da har jeg misforstått. Trodde det var 930.000 eller noe? Men det var vel en privat som prøvde å selge?