Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ja, det er et allsidig og solid selskap. Har skummet gjennom siste årsrapport, og det er typisk tysk struktur og soliditet.

Virker særdeles sprekt å hoppe over til cnano uten baknforliggende årsak.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Synes det er både ergerlig og merkelig at jeg ikke får slike nyheter/innvitasjoner automatisk på e-mail.
Jeg har registrert meg flere (!) ganger, har deltatt på så og si alle seanser, til og med aktivt, har utvekslet PM med CEO med spørsmål/svar, osv
Og er altså mangeårig aksjonær.
Forøvrig er det selvsagt positivt med den nye CEO; dette har vi jo etterlyst så lenge at vi nesten hadde glemt at Jensemann bare var midlertidig :wink:
Skal man legge til noen spekulasjoner rundt dette, så kunne det for eksempel være at han (den nye!) er et ledd i en større sak som har inneholdt bl a en grundig Due Diligence og at han har vært eslet til rollen lenge.
Men hvem oppdragsgiver(e) eventuelt er, får bli “food for thoughts”.
TrondX; du må ikke være så hårsår over noen lett kritiske skråblikk fra medskribenter på din voldsomme aktivitet og omsorg for aksjonærene her, spesielt i lys av at du etter eget utsagn ikke er blant disse.

2 Likes

Det kjøpes litt og litt på 5.8 men det går treigt

Ja, ikke så fristene mentalt når posten aldri minker :sweat_smile:

Du fortsetter med dine grunnløse påstander om enkeltpersoners aksjehandler. Hvorfor du er så opptatt av dette aner jeg ikke, men det oppfattes som unødig støy, “bidrar ikke til noe” for å bruke dine egne ord.

Forumet er ment som arena for å diskutere selskapet. Og da må man tåle ulike synspunkter. Du fremstår som en som er ensidig positiv til alt rundt selskapet, og som benytter enhver anledning til å prøve å “skyte ned” alt som dukker opp av kritiske innlegg og meninger, går rett i forsvarsposisjon.
Hvem bruker så mye tid på et enkelt selskap? Kanskje du ikke er aksjonær som du hevder, men det er nærliggende å tenke at du har en eller annen form for eierinteresse og / eller rolle i / for selskapet. I så fall er det bedre å stå fram med det (det har andre gjort på TI for andre selskaper). Det ville inngitt mer troverdighet og forståelse tror jeg…

Angående ny CEO så bemerket jeg bare at han, ifølge LinkedIn og andre nettsider, ser ut til å ha eget konsulentselskap. Ikke så uvanlig .
Jeg skrev “kanskje han leier ut seg selv for “management consultancy services” som kommentar til @OzSurfer, som nevnte at Dobbertin hadde jobbet kun 2 mnd. i et annet selskap. Hvis han var innleid av CNANO, så ville de vel skrevet “interim CEO”. Han framstår som en person med omfattende og relevant kompetanse, så han kan helt klart bli verdifull ressurs for CNANO. Og fint at han skal delta på kvartalspresentasjonen, så da kan alle skape seg et bedre inntrykk av han.

Kanskje på sin plass å igjen løfte fram denne artikkelen som jeg linket til for en stund tilbake: Osram acquires stake in UV-C LED company Bolb | LEDs Magazine

Hvilken pris hadde dere vært villige til selge for? Gjerne litt edruelig😅 15, 20, 25, 30? Feks?

Emisjon på NOK 20,- hvor de får 20% av selskapet er jeg fornøyd med (blir sannsynligvis nærmere 14,-).

Salg så er jeg fornøyd med 30,- (blir sannsynligvis nærmere 20,-)

1 Like

Founded in 2016, Fluxunit was a corporate venture capital investment arm of OSRAM based in Munich, Germany. The firm preferred to invest in early to later-stage companies operating in optical sensors & solutions, autonomous vehicles and robotics, augmented reality, health & medtech, photonics & enabling material, display technologies & micro LED, and computing & artificial intelligence sectors.

https://www.crunchbase.com/organization/fluxunit-osram-ventures/recent_investments

https://www.f6s.com/fluxunit

Håper vi slipper 4,8,-

Vi slapp 4,8 i dag… da blir det is på 17.mai. :icecream:
God feiring. :norway::norway:

Så får vi se an denne om en stund…

1 Like

Nyhetsbrev mottatt på e-post.

https://mailchi.mp/crayonano.com/crayonano-investor-newsletter-q1-2024?e=c0379fb9b9

First quarter 2024 results conference call on 23 May 2024

Dear CrayoNano Investors,

We will publish our first quarter 2024 financial results on 23 May 2024 before 7:30 am CET. We would like to invite you to a conference call on the results 23 May 2024 at 10:00 am CET.

The conference call will be available via the following link: CrayoNano Q1 2024 Trading Update. In order to ensure quick access, you are also able to pre-register using the same link.

A recording of the conference call will be available within the same day on 23 May 2024 through our Investor website.

https://www.tiktok.com/@duvroo

Alle produktene bruker CrayoLed

Strålende