Liker at det brått bare er 15.000 aksjer igjen på 8,9 pluss den langt opp…
Tipper eventuell tilrettelegger allerede er avklart, så da hadde nok posten ikke vært synlig i dag.
TrondX; jeg ser du definerer “long term funding” som salg av selskapet.
Da er det vel ikke funding, men ren overtakelse, eventuelt innlemmelse i et større system og goodbye CNANO.
Men om du tenker at noen vil gå inn med større eierpost og medfølgende garantier for finansiering, så er jeg enig.
Synes forøvrig og ved første “øyekast” at presentasjonen var som man måtte forvente; de har ikke holdt tilbake nyheter og hendelser (skulle bare mangle!) og fremtiden er like uklar/klar; d v s bratt oppadgående kurve guides og trengs (!), men lite om risikoen.
Når de kommer inn på product development, så snakkes det kun om prisreduserende tiltak, tilnærmet ingenting om f eks gen 2.
Mye tyder altså på at alle markedsundersøkelser og feedback de har fått i forbindelse med potensielle kunder har ensidig vist at de ikke er (var?) konkurransedyktige hittil., og at teknikken kommer i andre rekke.
Lite kunne tolkes/forståes om historien bak ansettelse av den nye CEO, men basert på alt snakket om de store kundene og samtalepartnerne, så skal det mye til at han ikke er et ledd i dette.
Et spørsmål ; hva skal man legge i uttrykkene de bruker ; “design-in” og “design-win”?
Jeg oppfatter det slik at det betyr at produktene deres er tatt inn i andre aktørers totalløsninger, men uten at dette betyr salgsordre.
Hørte jeg riktig - at de hadde ordrebok pr nå på 30MNOK? For leveranse i 2H?
13 MNOK er det riktige tallet
Trond; min tolkning.
Det skinner igjennom at prisen har vært for høy, og det er denne forbedringen de fokuserer mest på.
13M er forpliktede minimumsleveranser for året som ligger i rammeavtaler. Leveransene er i sin helhet flyttet til H2. Ved behov kan de levere mer i disse avtalene. I tillegg kommer salg utover disse avtalene. …the weighted pipeline for 2024 currently shows projected sales revenue of NOK 67m, and NOK 133m for 2025.
Du får jekke opp prisen litt så du får deg noen aksjer evt litt færre…
Har egentlig nok😎
Jeg har forstått det slik at design-in betyr at en kunde / partner (prospect) vil teste ut. Er de fornøyd med de, så blir det en design-win hvis de går videre. Man ser det litt på antallet, flere design-ins enn “eins”. Correct me if I am wrong
Design In vs. Design Win – Early stage chip companies may offer technologically superior solutions to competitive incumbents yet may lack an established track record or the financial size OEM’s require in supplier relationships. In business the proverbial pivot is often determined by default and not by design. A chief example was a start-up client targeting the wireless IC market who experienced difficulty achieving qualification with industry stalwarts. Without attaining design wins, the conventional sales model was deemed at risk. This customer with the support of their investors recalibrated to a design in strategy transitioning to a wireless OEM to effectively create a market for their chips. They found winning shelf space with big box retailers and subsequent consumer acceptance easier than socket adoption – and were eventually rewarded via acquisition by one of the largest market leaders.
Sånn jevnt over er det selvfølgelig litt døft at når det endelig kommer en større update fra selskapet så blir det ikke noe fart på noe som helst.
Dette er det jeg klager over hele tiden. Bare gi oss mer informasjon, så kjøper vi mer aksjer, til høyere priser. Enten så kan de ikke, eller så vil de ikke, eller så skjønner de det ikke.
General Electrics har også et eget selskap som kun utvikler produkter for helse
Lande en av disse og CrayoNano er i en breakeven posisjon!
Det er vel mer fantasien som setter en stopper for hvor produktene kan brukes. Så dette er spennede!
Ikke en eneste handel idag… Hadde vært fint å se 7-tallet igjen.
Man må legge til grunn at Crayonanos patenter er lagt til grunn i de kommende markedsledende versjonene av crayoleds når dette står på deres hjemmeside
CrayoNano’s patented and groundbreaking technology merges two nanomaterials—aluminium gallium nitride (AlGaN) nanowires and graphene—to create a hypermaterial. This combination creates a new, strain-free material with high crystal quality, enabling energy efficient, and reliable UV-C LEDs.
What is graphene?
Nanomaterials are low dimensional materials defined by their spatial dimensions and unique physics properties, of which graphene is the thinnest, lightest, and strongest. It is highly electrically and thermally conductive, making graphene exceptionally effective for electronics.
What is a hypermaterial?
Future applications need to unlock new functionality. CrayoNano combines graphene and semiconductor nanowires to create a hypermaterial, enabling the design of devices with exceptional performance.
CrayoNano grows AlGaN nanowires on graphene to create an energy efficient and high performing semiconductor chip. Our AlGaN nanowires on graphene are strain-free, leading to an extremely high crystal quality—a requirement for an efficient, reliable UV-C LED.