Superb
Sutelco has many design-in activities and demand among their ongoing projects and requests for disinfection system designs. Sutelco emphasizes CrayoNano’s superior product performance, competitive edge, and customer-centric operations and support, attracted them and distinguished us from other suppliers in the market, leading to Sutelco adding our CrayoLED to their UV LED product catalog.
Da lempes det ut på 8.50😡 Her er det ikke snakk om at Adam får være lenge i paradis
Rykter om emi kurs?
Problemet er om ingen kjøper de.
Fortsatt 50 % opp fra åpning i går.
Det er vel en kortsiktig løsning som kommer og så en strategisk mer langsiktig etterhvert
Si ifra når du kjøper Trond, så skal jeg kjøpe samtidig. Men enig, lett å bli dratt med når det kommer så gode nyheter, når vi alle er sultne på at kursen skal snu. Litt avklaringer om finansiering og detaljer om faktisk avanse på dagens produkter og estimert avanse på neste generasjons produkter tror jeg ville hjulpet mye. Tidligere tidslinjer ser vel ut som de blir litt forskjøvet såvidt jeg kan se? Jeg trenger å bli overbevist på når de går breakeven. Som jeg har sagt tidligere har jeg ikke full tiltro til NTG og vil gjerne ha info på behandling av retail i neste finansieringsrunde.
Føler denne uken blir litt avgjørende på kursretning.
Det er uansett et godt tidspunkt å kjøpe på…… mange er nok snittkarakter over 20, og til og med 30- så de som kommer inn nå får aksjen svært billig. For et par år siden var kursen over 30- og der bør den opp igjen. Altså 200% oppside dit
Hadde bare verden vært så enkel… Om man har snitt på 20-30 og ikke har snittet ned nå på bunn og venter på 20-30 i kurs tror jeg man har bommet dessverre. Men ingen som vet. Håper du har rett selvfølgelig!
Gi selskapet to år og det er verdt mellom 2 og 3 mrd, om det ikke er solgt før den tid da.
Hjelper ikke overdrive, om det er verdt 1 milliard mener jeg det er meget bra. Det er kurs på over 26,-
Verdens 100. største semiconductor bedrift målt på mCap verdsettes til over 10 mrd. NOK. Må vel være et mål å være der i løpet av 5 år
Det er lov så klart, hadde vært fantastisk.
Kortsiktig finansiering antar jeg avklares denne uken basert på tilbakemeldingen i forrige uke. Det frykt rundt finansiering som har medført at kursen var 75 % ned fra forrige emisjonskurs. Jeg sitter med en magefølelse av at den kortsiktige og langsiktige finansieringen blir veldig gode løsninger for eksisterende aksjonærer, og vil bidra til å løfte kursen ytterligere. Aksjen har forhåpentligvis bunnet ut for å gå over i en stigende trend.
Melding om blue chip avtalen kan kanskje komme denne uken også, så det ligger forhåpentligvis noen veldig fine triggere foran oss.
Selvfølgelig har jeg snittet ned
Kommer nok ned på 7 tallet igjen i dag
Bra, men du nevnte gav på 20-30. Det blir nok ikke nødvendigvis en veldig god innvestering. Jeg tror det er prisen om de blir solgt. Og jeg syntes det er veldig synd om selskapet blir solgt. Vil heller sitte i 10år.
To support the story and narrative of CrayoNano, they now really need to get international industry investors or domain investors onboard (or just being acquired). Without it, the story do not add up unfortunately, because the stated technology and numbers will foster a global revolution, and any competitors would like to get the hands on the patents, IP and trade secrets.
Multiple higher power, multiple reduction in production costs compared to leading competitors in a global hyper trend replacing old UV lamps, any leading competitor would secure that tech and get several years head start and protection through the patents.
Skjønner han/hun godt. Har kjøpt og solgt mye selv. Fyllt på. Om ikke hadde jeg vært ned 70-80%. Noen vil kjøpe, noen vil selge. Sånn er det.
Det var 20k på kjøp synlig en periode, men den forsvant.