Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Det er fort ned i kurs i dag… igjen… best å selge nedover… :lying_face:

Å selge med mål om lavere inngang nå som selskapet har kommunisert en nærliggende avtale med blue-chip er i mine øyne gambling.

3 Likes

Den posten på 20k @ 8,0 kan være en meget god inngang for den som var heldig og fikk den.

Dette er veldig attraktive priser i forhold til de siste mnd. Så skjønner at folk sikrer seg litt. Selskapet har lovet mye de siste årene dessverre. Men krysser fingrene på at vi får info om finansiering og blue-chip snart. :crossed_fingers:

Er det veldig sannsynlig mener du…?

Blir veldig spennende, men kan gå ned til 5 eller opp til 10 tenker jeg avhengig av løsning.

Det har blitt mye aktivitet både på fora og i ordreboken etter de seneste annonseringer, først og fremst om såkalt “high volume” salg.
Det som jeg synes er litt betenkelig/underlig er at det hverken opplyses om volumer, pris/omsetning eller hvem kunden er; er neppe begrensninger på å gi slike opplysninger.
Er dette f eks en av de ordrene som lå i de bebudede13 mill omsetning?

1 Like

Ja, Trond, og det er vel hold for det jeg betenker, eller mener du å forstå noe annet?
De opplyser jo ingenting nå om hvem kunden er eller volum; kan vel meget vel inngå i din oversikt

Husk at så og si alle de listede avtaler er såkalte rammeavtaler, mens den som nå er annonsert kan meget vel være et avrop mot en av disse.

1 Like

Er du inne nå Trond eller venter du til etter NOTC? Eller er det avhengig av kurs?

Trond er insider :innocent: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Så ikke kjøpt ennå? Personlig trigger når du kjøper så si gjerne ifra. Tror jeg kan snakke for alle at vi setter pris på dine innspill, dog er det uvanlig at han som er mest bull, tilsynelatende vet mest, ikke kjøper som diskutert tidligere. Jeg kjøper når du kjøper eller kursen er nede på 5.- tallet evnt.

Med all respekt, men Rinnan sine verdivurderinger av disse selskapene har vel historisk vært bortimot euforiske.
Med det til grunn er dette riktig så bearish :hot_face:

Helt uenig. Mener Rinnan har helt rett her. Selvfølgelig

Selvfølgelig at Rinnan har rett, eller selvfølgelig at du mener det du skriver? :grinning:

Selvfølgelig at han har rett. Kurs på NOTC reflekterer ikke reelle verdier

1 Like

Det er da bullish at hovedeier mener at dagens OTC kurs ikke er representativ for reell verdi.

Nettopp

Bingo; Da misset du poenget mitt; han har sikkert rett i det (håper jeg), men formuleringen blekner i forhold til de vyer og verdier han lansert selskapene med da de gikk på markedet.
Altså bearish relatert til hans tidligere haussing

2 Likes

Han er minst like positiv nå med god grunn, men irriterer seg som mange andre over det som skjer på NOTC.

1 Like