Nå ikke slutte pga en paranoid klovn 
Viker ikke så sannsynlig at den store posten på 7,5 blir spist opp
En del på kjøp på 6,1 og 6 som ikke får napp nå
De får det kanskje snart
Er der fortsatt
CrayoNano ekspanderer til Tyrkia med ny design-in partner GESAN AYDINLATMA og deres merke DEMİRLED for hagebruk
- juni 2024
Trondheim, Norge – CrayoNano AS utvider vårt europeiske fotavtrykk med en ny design-in partnerskapsavtale med Tyrkia-baserte GESAN AYDINLATMA VE ELEKTRONİK LTD.ŞTİ en regional leder innen design, produksjon og salg av LED-belysningssystemer og løsninger for vann- og overflatedesinfeksjon for landbruk og hagebruk, under deres merke DEMİRLED. GESAN AYDINLATMA har designet CrayoNanos UV-C lysdioder i sine produkter og systemer for desinfeksjon av sopp, bakterier og andre mikroorganismer som er skadelige for planter. Dette samarbeidet markerer en milepæl for CrayoNano når vi fortsetter å ekspandere over nye regioner og agritech (landbruksteknologi), akvakultur og smart oppdrettsapplikasjoner for våre UV-C LED-komponenter og teknologi.
CrayoNano | CrayoNano Expands into Turkey with New Design-in Partner…
Tror dette skal gå bra til slutt, på tross av en dårlig inngang. (Min for tidlige inngang)
Markedet virker å bare blir større og større.
Håper nyhetene kommer på løpende bånd, og at man får avklart litt ubesvarte spørsmål
Kursen pr dags dato reflekterer ikke markeds verdi. Folk i styret til crayonano tar betalt i aksjer til 14kr pr stk. …De hadde di ikke gjordt om de ikke trodde eller viste den var værd mere .
Hei!
Noen som kan forklare meg litt om meldingen som kom i VPS i dag? (Tegningsretter/utdeling). Har fått med meg en del av historikken her, men forstod ikke helt informasjonen i VPS.
Takk!
Hos meg står det “Status Under arbeid” i VPS.
Samme hos meg. Men var litt forvirrende.
Rights issue: CRAYONANO AS
| ISIN | NO0013261784 |
|---|---|
| Event Manager | SPAREBANK 1 SMN 04200 |
| Status | In progress |
Subscription rights:
1 share gives 0 subscription rights
Securities distributions:
1 subscription right gives 1 share
Får bare håpe det går veien. Mener å huske at budskapet var så og si akkurat det samme i fjor. De mener NTG, Cnano og condalign er voldsomt underpriset og de skal jobbe med å få frem verdiene. Nå dumpes NTG igjen på børs etter et lite blaff av positivitet.
NGT må jo fremsnakke selskapet, ved siden av at de er stor eier og med i styre.
Da har det dukket opp tegninsretter i min vps.
Flere som har fått det inn?
Tildeling på 6,8% av innehav sånn ca hos meg.
Eligible Shareholders will be granted 0.06969 non-tradable subscription rights
Blir rart å kjøpe på 14 nå, men det er vel sikkert lurt 
Hva mener du?
Om det er lurt å kjøpe preferanse aksjer til 14 kr?
Ja, det er det jeg lurer på. Er nok lurt det ja