Ligger drøye 25k på kjøp 5,5 (som er sist omsatt) hos meg på DNB.
Mye på salg 7-7,5.
Er det bare jeg som er blind/utålmodig, eller er det fortsatt ikke oppdatert med Appendix 2 og tegnere i den rettede emisjonen fra AGM? Ser ut til at den er oppdatert 15.06 (DNB), men ser ut som samme vedlegg. Noen her som har spurt Jensemann?
Den er fra april i fjor…
I følge en som har vært i kontakt med Jens nå så kommer den først når den nye kapitalen er registrert.
Nå ikke slutte pga en paranoid klovn
Viker ikke så sannsynlig at den store posten på 7,5 blir spist opp
En del på kjøp på 6,1 og 6 som ikke får napp nå
De får det kanskje snart
Er der fortsatt
CrayoNano ekspanderer til Tyrkia med ny design-in partner GESAN AYDINLATMA og deres merke DEMİRLED for hagebruk
- juni 2024
Trondheim, Norge – CrayoNano AS utvider vårt europeiske fotavtrykk med en ny design-in partnerskapsavtale med Tyrkia-baserte GESAN AYDINLATMA VE ELEKTRONİK LTD.ŞTİ en regional leder innen design, produksjon og salg av LED-belysningssystemer og løsninger for vann- og overflatedesinfeksjon for landbruk og hagebruk, under deres merke DEMİRLED. GESAN AYDINLATMA har designet CrayoNanos UV-C lysdioder i sine produkter og systemer for desinfeksjon av sopp, bakterier og andre mikroorganismer som er skadelige for planter. Dette samarbeidet markerer en milepæl for CrayoNano når vi fortsetter å ekspandere over nye regioner og agritech (landbruksteknologi), akvakultur og smart oppdrettsapplikasjoner for våre UV-C LED-komponenter og teknologi.
CrayoNano | CrayoNano Expands into Turkey with New Design-in Partner…
Tror dette skal gå bra til slutt, på tross av en dårlig inngang. (Min for tidlige inngang)
Markedet virker å bare blir større og større.
Håper nyhetene kommer på løpende bånd, og at man får avklart litt ubesvarte spørsmål
Kursen pr dags dato reflekterer ikke markeds verdi. Folk i styret til crayonano tar betalt i aksjer til 14kr pr stk. …De hadde di ikke gjordt om de ikke trodde eller viste den var værd mere .
Hei!
Noen som kan forklare meg litt om meldingen som kom i VPS i dag? (Tegningsretter/utdeling). Har fått med meg en del av historikken her, men forstod ikke helt informasjonen i VPS.
Takk!
Hos meg står det “Status Under arbeid” i VPS.
Samme hos meg. Men var litt forvirrende.
Rights issue: CRAYONANO AS
ISIN | NO0013261784 |
---|---|
Event Manager | SPAREBANK 1 SMN 04200 |
Status | In progress |
Subscription rights:
1 share gives 0 subscription rights
Securities distributions:
1 subscription right gives 1 share
Får bare håpe det går veien. Mener å huske at budskapet var så og si akkurat det samme i fjor. De mener NTG, Cnano og condalign er voldsomt underpriset og de skal jobbe med å få frem verdiene. Nå dumpes NTG igjen på børs etter et lite blaff av positivitet.
NGT må jo fremsnakke selskapet, ved siden av at de er stor eier og med i styre.
Da har det dukket opp tegninsretter i min vps.
Flere som har fått det inn?