Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Alt gikk igjennom.
Noen som har kvalifiserte gjetninger om hva de neste stegene blir?

De de har sagt er at de er i samtaler om long term funding. Pengene de har nå holder jo bare i 6 mnd. De er i dialoger med potensielle strategiske investorer.
Hva som ligger i det blir spennende. Og om det i det ligger noe samarbeid med industrielle aktører. Og følge R&D prosess videre , lansering av next gen produkt ventes mot slutten av året. Så har de jo en ganske betydelig sales pipeline og det er forventninger om at de lander dealer fremover nå.

1 Like

Mangler Appendix 2?
(Oversikt over tegnere i den rettede emisjonen)

Ønsker de ikke å offentliggjøre det?

Er det lov? Rimelig frekt

Fullstendig uakseptabelt ihvertfall når det står at den er vedlagt.

Led by Crayonano!

1 Like
1 Like

Hørte at de har sagt de skal oppdatere

Hva skjer med bananen?

Det kan vel ikke herske tvil om at noen har fått mer opplysninger enn oss i den gemene hop.
Hvor stuerent det eventuelt er, skal man vel ikke spekulere i, og utenfor alle former for børs, så blir vel også medienes interesse helt borte.
Vi som sitter på våre småposter (små for noen, men ganske gode penger den gang man gikk inn!) blir antagelig holdt langt ute i mørket og med få muligheter til å vite hva som skjer.
Er du inne nå Trond?

Ja, Trond, det er greit, men hva mener du egentlig å si med det?
Du svarte heller ikke på mitt spørsmål

As the NOTC is not a regulated market as defined in the the Norwegian Securities Trading Act and regulations regarding Inside Information will not apply to companies registered on the NOTC.

Det betyr at Crayonano ikke i praksis ikke er underlagt regler om innsideinformasjon i dag heller. Det blir med andre ord ingen endring fra i dag med delisting.

1 Like

Er det YuGuang Electronics Ltd ?

Oz og Trond;
der bør vel ta med hele teksten vedrørende innsideinformasjon fra OTC:
. However,
NOTC emphasize the importance that investors are acting on correct information, and that the
information to the market is correct at all times, and have adopted certain rules relating to inside
information set out below:
(1) The company shall, through the NOTC information system, publish any inside information that
concerns the company directly. Such information shall be transmitted without delay and on the
company’s own initiative.
(2) Inside information shall mean any information of a precise nature relating to financial instruments,
the issuer thereof or other circumstances which has not been made public and is not commonly
known in the market and which is likely to have a significant effect on the price of those financial
instruments or of related financial instruments.1
(3) Information shall be deemed to be of a precise nature if it indicates circumstances that exist or
may reasonably be expected to come into existence or an event that has occurred or may
reasonably be expected to occur and which is specific enough to enable a conclusion to be drawn
as to the possible effect of those circumstances or that event on the price of the financial
instruments or related financial instruments.2
(4) Information which would be likely to have a significant effect on the price of financial instruments
or related financial instruments shall mean information of the kind which a reasonable investor
would be likely to use as part of the basis of his investment decisions.3
(5) Information such as is mentioned in the first paragraph shall be published in accordance with
section 3.

Jeg forstår ikke hvordan du leser andres (og egne) innlegg Trond!
Du (og OZ) legger inn henvisning til OTC, og deretter kun den delen som tilsynelatende fritar selskapet for normale regler om innsideinformasjon, men altså uelater den presisjonen og defineringen som OTC legger inn som sine forventninger.
Mitt poeng, om det ikke kom tydelig nok fram, er at det virker som om Crayonanos ledelse allerede før utmeldelse har brutt disse reglene., noe de altså ikke kan tas på etter lovens (OTC sin) bokstav, de har eventuelt “bare” brutt med anbefalinger og kutyme.
Etter utmelding er det enda mer fritt fram.
Jeg forstår ikke hvorfor du er så hårsår rundt disse spørsmålene (foruten at du ikke liker å ta feil).

Trond; som jeg også skrev, så har de , om dette stemmer, ikke brutt lovfestede regler, kun anbefalinger.
Jeg ser at du har slettet alle dine historiske innlegg (!!) slik at ingen skal kunne gå nærmere etter hvordan du har manipulert, nærmest truet meningsmotstandere, aldri svart på spørsmål om ditt forhold til selskapet osv
Sier vel det meste, og jeg kommer ikke til å besvare noen av dine innlegg heretter.

Det var stille på OTC i dag også.
Hadde nesten trodd det skulle bli litt handel i siste dagene.

Kult det er lanseres nye produkter i Italia og Helles. Synd det ikke står noe om volum/verdi.

1 Like

Det er ingen som får napp