Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Min handelsløsning hos DNB (Trader) viste på det tidspunkt eksakt hva jeg skrev.
Fram til da hadde siste omsetning vært 7,95 , og i min bok blir det drøye 30%.
NTG var ned ca 6,5%.
Jeg, i likhet med dere andre, var ikke på presentasjonen, men disse kurs-fallene tyder jo ikke på at det som kom fram ble oppfattet positivt, snarere tvert i mot.
Hvis noen andre klarer å vri det til noe annet, så “be my guest”.

@EgilJan De handlene skjedde jo dagen før og hadde da ikke noe med Capital Markets day å gjøre. Hvordan klarer du fortsatt å se en forbindelse??

1 Like

I hvert eneste selskap så er det alltid en eller to som skal gjøre sitt ytterste for å skape usikkerhet gjennom å spre usannheter og konspirasjonsteorier. :clown_face: :poop:

Tror oppriktig ikke at det var meningen her folkens. Jeg hadde samme inntrykk som @EgilJan - så helt likt ut hos meg (DNB).
Så vi får prøve å gi hverandre litt slack :blush:

Det er bare å se på konsensus i meldingene fra forumdeltaker, så er det ikke vanskelig å tolke intensjonen.

Jeg antar Crayonano avnoteres umiddelbart etter generalforsamling, så siste handelsdag er i morgen forutsatt at delisting blir vedtatt?

Oz; nå må du enten lese mine innlegg fra tidligere med hjernen innkoblet, eller så må du ganske enkelt innse at du tar feil av mine intensjoner;
For ørtende gang; jeg er fremdeles aksjonær på samme nivå som før, men det må være anledning til å se med klarsyn og en viss (sunn) skepsis) på det som skjer.
Utmeldelse fra NOTC gavner kun ledelsen i selskapet som får langt friere tøyler.
Vi vanlige aksjonærer mister det lille av kontroll vi hadde.
Uansett hva Trond prediker om hvor vanlig det er med preferanseaksjer, så er den løsningen de har valgt (13 mill til en kostnad av det firedobbelte) er merkelig.

1 Like

Hvorfor er det mindre muligheter for salg av selskapet ved notering på OTC?

Ok, ved flere meldinger på rad om store kontrakter, tror du ikke vi ganske raskt kunne sett en mangedobling på OTC da? Det ville jo være bra marketing før evt salg og kurs.
Og euronext er jo ikke så mye bedre, det har jo NTG fått erfare, så er det da OTC som er problemet eller er det heller R&D utsettelser og manglende inntekter
Sett i bakspeilet skulle veldig mange selskaper som ikke har inntekter holdt seg unna børs og nå blitt tatt av ( eks Desert Control, Ocean Sun, osv) De er jo ned 70-90% de også

Mitt poeng er at det er akkurat samme på andre børser så lenge inntektene ikke kommer og ting blir utsatt. Ved store kontrakter så ville det blitt masse oppmerksomhet og man kunne flyttet over fra OTC til growth

Det er som det er og spennende blir det. Mest spent på hva slags samtaler de har med store industrielle aktører

1 Like

Ja enig i det, men er kanskje trappetrinnsmodell

Og for ordens skyld; NTG opp igjen med hele 33% i skrivende stund!

Når man kjøper det mikroskopiske antallet som er til salgs så går kursen opp

Vel Bingo; den falt i går (noen både solgte og kjøpte da også!) og omsetningen i dag er tross alt ca 4-gangen av normal.
Kjøp er kjøp.

Kursen er fascinerende lav, det er sikkert

1 Like

Generalforsamling avholdt og gjennomført på 20-25 minutt. Samtlige forslag ble godkjent.

Ja ja i dag er det gf og er ihvertfall noen som vil inn og byr 6 og 6.50😅

1 Like

Rainer; var det noen spørsmål?

1 Like

Hvor lang tid tar en slik prosess typisk?