Noen er villig til å selge enda- tusen takk. Betaler for 1 krone og får 5 tilbake
Med det antatte prisnivået ved salg av selskapet betyr det at det er penger på gaten inne på NOTC.
Ser det selges aksjer for 7,- der inne (har selv plukket billig :)), og det er en implisitt rabatt på 5,50 eller mer per aksje… dette DA FORUTSATT at en tror selskapet blir kjøpt opp
EDIT:
ser det rulles med øyne og andre småtrollete reaksjoner Hyggelig å glede folket
Noen tror på teknologien og selskapet, og andre kan velge en annen holdning. Det må være lov å ha en positiv innstilling også, ikke bare jammer og elendighet
Man kan vel sånn sett mene at ethvert selskap kan bli kjøpt opp, det er bare å starte litt fuzz om det så finnes det alltid holdepunkter. Selv fokuserer jeg på videre fremgang og ser frem til de få «next gen» opp å kjøre
Synes det er litt rart at alt de melder om hittil er så smalt og smått, enkelte ganger er det til og med vrient å spore opp websidene til kundene/partnerne
Enig. Venter enda på denne blue-chip avtalen de hintet til i siste presentasjon. Mulig det kommer når emisjon og avnotering er fullført.
The future holds micro LEDs.
“We are a high-tech company with great ideas, but we need to put monetizing these innovations more at the center of our thinking,”
«Our micro LED effort is the centerpiece when it comes to monetizing innovation. It’s the biggest investment in the history of the company. We’re determined to make it successful and financially rewarding.»
Merkelig at ingen legger inn lave kjøpsordre nå
Null kjøpere rett og slett
Er det han nye CEOen som gjør at du ser linken?
Forstår ikke spørsmålet.
Gode vinklinger @OzSurfer.
Jeg drister meg til en liten oppsummering av hva jeg tenker (kom gjerne med andre innspill, enten dere er enige eller uenige):
- Gitt denne uttalte vekst-strategien fra AMS OSRAM
- At Dr. Dobbertin har en lang erfaring fra AMS OSRAM
- At Jo Uthus (og Rinnan) “kjenner” Dr. Dobbertin gjennom flere år
- At CTO og CFO skal ut i løpet av kort tid (“kommet til en enighet” - blir interessant å se hvor raskt de forsvinner og hvilke ressurser som erstatter disse funksjonene) - om de IKKE blir erstattet er jo det også interessant, hvem sier opp en CFO uten å ha en plan? (aquisition)
- At de på papiret sier at de jobber med strategiske, langsiktige, industrielle (blue chip) aktører og
- At de skal avnoteres fra OTC.
Er det fortsatt noen som tror at de ikke i en eller annen grad blir kjøpt opp/får inn en ny, signifikant aksjonær?
RSUene som alternativ til vederlag for styret (som styret selv har foreslått) hvor de får aksjer til en verdsettelse av Kr 14 istedenfor cash (som de kunne brukt på å kjøpe aksjer i markedet til lavere priser) - betyr for meg at de heller ikke er interessant for de å selge deler av selskapet til en verdsettelse tilsvarende disse RSUene. Eller er det bare meg som er interessert i å tjene en slant om jeg skal selge noe jeg har investert mye tid og ressurser i?
Ja, jeg er ganske positiv, men jeg syns dette ser ganske innlysende ut.
Verdien for en oppkjøper ligger i grafen-basert UV-C LED. Det vil vel være naturlig, som en del av due dilligence, at CrayoNano beviser at de kan produsere nextgen-produkt. De har vel tidligere sagt at dette skal lanseres i løpet av 2024.
Blir fett med Gen2
Vi får håpe det
Da har jeg fått godkjent mine tegninger Noen som valgte å ikke tegne seg for preferanseaksjer?
Edit: jeg leste godkjent under tegninger i VPS. Under tildelinger er det fortsatt tomt.
Hvor ser du tildelingen?
Ja tegnet meg for alle jeg fikk 100%
In box I din vps.
Jeg har ikke gått bekreftelse i innboksen. Er det noen andre som har fått bekreftelse i innboksen? Eneste jeg har fått beskjed om der er at tegningsrettene ble slettet 28.6.
I VPS under hendelse og tegninger står antall, beløp og status godkjent 24.6.24.
Også er det vel under tildelinger det skal bekreftes. Ble litt nervøs for om det er noe feil nå…
Fikk du kvittering på bestilling OzS, så er det nok i orden.