Forstår ikke spørsmålet.
Gode vinklinger @OzSurfer.
Jeg drister meg til en liten oppsummering av hva jeg tenker (kom gjerne med andre innspill, enten dere er enige eller uenige):
- Gitt denne uttalte vekst-strategien fra AMS OSRAM
- At Dr. Dobbertin har en lang erfaring fra AMS OSRAM
- At Jo Uthus (og Rinnan) “kjenner” Dr. Dobbertin gjennom flere år
- At CTO og CFO skal ut i løpet av kort tid (“kommet til en enighet” - blir interessant å se hvor raskt de forsvinner og hvilke ressurser som erstatter disse funksjonene) - om de IKKE blir erstattet er jo det også interessant, hvem sier opp en CFO uten å ha en plan? (aquisition)
- At de på papiret sier at de jobber med strategiske, langsiktige, industrielle (blue chip) aktører og
- At de skal avnoteres fra OTC.
Er det fortsatt noen som tror at de ikke i en eller annen grad blir kjøpt opp/får inn en ny, signifikant aksjonær?
RSUene som alternativ til vederlag for styret (som styret selv har foreslått) hvor de får aksjer til en verdsettelse av Kr 14 istedenfor cash (som de kunne brukt på å kjøpe aksjer i markedet til lavere priser) - betyr for meg at de heller ikke er interessant for de å selge deler av selskapet til en verdsettelse tilsvarende disse RSUene. Eller er det bare meg som er interessert i å tjene en slant om jeg skal selge noe jeg har investert mye tid og ressurser i?
Ja, jeg er ganske positiv, men jeg syns dette ser ganske innlysende ut.
Verdien for en oppkjøper ligger i grafen-basert UV-C LED. Det vil vel være naturlig, som en del av due dilligence, at CrayoNano beviser at de kan produsere nextgen-produkt. De har vel tidligere sagt at dette skal lanseres i løpet av 2024.
Blir fett med Gen2
Vi får håpe det
Anybody with access to shareholders list day changes, the same retail-group, probably a retail with the approx 100K position, chopping up in smaller chunks?
Da har jeg fått godkjent mine tegninger Noen som valgte å ikke tegne seg for preferanseaksjer?
Edit: jeg leste godkjent under tegninger i VPS. Under tildelinger er det fortsatt tomt.
Hvor ser du tildelingen?
Ja tegnet meg for alle jeg fikk 100%
In box I din vps.
Jeg har ikke gått bekreftelse i innboksen. Er det noen andre som har fått bekreftelse i innboksen? Eneste jeg har fått beskjed om der er at tegningsrettene ble slettet 28.6.
I VPS under hendelse og tegninger står antall, beløp og status godkjent 24.6.24.
Også er det vel under tildelinger det skal bekreftes. Ble litt nervøs for om det er noe feil nå…
Fikk du kvittering på bestilling OzS, så er det nok i orden.
Har ikke fått noen kvittering. Dette er eneste bekreftelsen på tegning som jeg har
Tror ikke du har noen grunn til å bli stresset.
Det ligger en type «kvittering» på datoen du benyttet deg av tegningsrettene i VPS (husker ikke helt hvor det ligger der, men du ser det av datoen - ikke 28.06.24).
Rart. Slik ser min kvittering ut, jeg fikk den med en gang jeg trykket bestill.
Tipper dette ordner seg med en telefon til tilrettelegger på mandag. Da det ikke var mulig å overtegne så er det jo ingen som eventuelt har mottatt dine aksjer hvis bestillingen din ikke har gått gjennom.
My bad, jeg fikk faktisk også en slik kvittering.
Som den siste? AS eller privat?