Det er vel for å forenkle emisjonen… Skal de tillate tegning under 100.000 EUR må det utarbeides prospekt og gjøres en del mer jobb.
I condalign er det 3 transjer.
- for konvertering av gjeld,
- for eksisterende aksjonærer som kan forsvare sin andel uten å tegne for EUR 100k,
- For nye investorer, minimum tegning EUR 100k
Da er tildeling bekreftet på VPS
Jeg har mer tro på at selskapet blir solgt i sin helhet. Det er mer realistisk. Om vi f eks vurderer selskapets patenter så ville jeg som “ny strategisk eier” hatt ønske om å få kontroll på disse. Det får du nok ikke uten fullt eierskap.
Noen her inne var med på Gen forsamlingen - og- etter hva jeg har hørt… Så var stemningen meget god - og det som ikke ble sagt ( men oppfattet mellom linjene ) - så positivt…
At kjøp av både preferanseaksjer og aksjer på NOTC… svært interessant…
Muligens det er EIC fondet som ikke har tegnet for preferanseaksjer? I så tilfelle er det normalt med så stort antall som det ikke er tegnet for.
Powertrade; jeg må innrømme at jeg ikke forstår noe som helst av det du her sier.
Hva er det du mener?
Jeg bestilte maks antall men har blitt tildelt null. Flere som har opplevd det samme?
Mener vitterligen å ha fylt ut bestillingsskjema helt etter boka. Ser på VPS at jeg mottok en endringsmelding 28. juni og at ordren/beholdningen er/ble slettet.
Er dette noe man kan påklage - er det evt SMN1 man må henvende seg til?
Snakket med tilrettelegger i dag. Vi får ikke aksjene før etter at beløpet er trukket fra egen konto. CNANO har bedt om en dags utsettelse før trekk fra våre kontoer. Så går det noe tid før vi ser dem på VPS og i bank. Normal prosedyre. Med andre ord, vær tålmodig
Ok - takk for svar. Satser på det ordner seg.
Du har vel mottatt bekreftelse på e-post?
Har fått bekreftelse på bestilling på e-post ja. Tegningsrettene kom også opp på oversikten min i DNB, men «forsvant» etter noen dager. Jeg gikk så inn på VPS og sjekket og så da at beholdning var slettet. Har aldr opplevd lignende men satser på at dette er standard prosedyre og at alt blir bra når pengene er trukket fra kontoen.
Samme med meg. Så da gjelder det nok alle.
De trenger pengene. Så dette er det sikkert kontroll på
Jeg kan fortsatt se i VPS under tildelinger.
Noen som har blitt trukket eller fått inn noe på VPS?
Blir ikke pengene trukket i morgen ?
The money mustbe available in the account within 02.07.2024. Charge will be done next workday.
Your order has been registered, and will be handled by SPAREBANK 1 SMN.
Snakket med sparebank1 i dag blir noen dager forsinket…
Brief question regarding a potential acquisition process in CNANO:
If the company is indeed in a process, what would be your assessment of the timeline going forward compared to similar processes in other companies in the past?