Jeg ser at pga en del uoppgjorte handler så har jeg ikke nok penger på kontoen for øyeblikket
Betyr det da at de ikke forsøker trekke i dag?
Hvem kan jeg ringe til i SP1?
Jeg ser at pga en del uoppgjorte handler så har jeg ikke nok penger på kontoen for øyeblikket
Betyr det da at de ikke forsøker trekke i dag?
Hvem kan jeg ringe til i SP1?
SPAREBANK 1 SMN, tlf. 24133604.
De venter visst på et vedtak så de vet ikke når pengene blir trukket
Hvor skal oppgjøret inn? Så lenge jeg har egenkapital nok hos Pareto som jeg bruker, så skal jeg vel ikke behøve å gjøre noe?
Det må være dekning på den kontoen man har oppgitt
Hos meg er det lønnskontoen
Nå er det helt stille overalt igjen. Hverken selskapet eller de som jobber der deler noe som helst på LinkedIn eller andre steder
Merkelige greier
Stille før stormen
Nordic Technology Group har krakket totalt
Kursen ned nye 25% i dag til 2,9
Beste kjøper 0,65!
Må innrømme at jeg ikke har den beste magefølelsen nå
Rinnan klager på at det er så lavt volum og at kursene bare er tull. Akkurat det samme gjorde han på CMD i fjor. På toppen av alt har han fått vurderinger av en ikke navngitt tredjepart som tilsier minst 3 ganger dagens kurs. Det er så tvilsomt det. Skulle ikke vært lov. Hva med og heller ta innover seg at nesten ingen vil inn og dermed blir det hverken volum eller kursoppgang.
Det er omsatt aksjer for 1,78 mill der til 3,07 kr i snitt pris.
Det er jo høyere omsetning enn normalt. Basert på siste tids handel er de vel der de har lagt.
Men selv om de eier aksjer i cnano så kan vi ikke direkte si hva som skjedde ned deres nedgang.
Noen som har solgt seg ut?
Vi vet ikke mer om cnano neste 6 mnd om NGT falt i dag. Kjenner det kan jeg ikke bruke energi på.
——————
Mer spesielt om de ikke klarer kjøre emisjon i tråd med plan, vet ikke om det er de eller tilrettelegger som er treg.
Hvis de mangler noe signaturer og vedtekter så er det slett arbeid av ledelsen…. (Hvis jeg tolket den ene posten rett da at det er forsinkelse. )
Du skulle oppgi hva konto pengene skulle trekkes fra og det må være dekning.
I følge hun hos SP1 så mangler det vedtak ja
Det er et eller annet som virker litt rart her
Og det tlf nr Crayonano oppgir i børsmeldingen, der har aldri noen tatt tlf noensinne. Det er rett og slett useriøst.
Investor Relations
Tel: +47 72 90 98 60
Og i NTG rømmer folk skuta… hmm
Mye nervøsitet her nå… De venter vel bare på at aksjene skal registreres i Brønnøysundregisteret før de kan utleveres, uten at er noe dramatikk i det.
Tror det er lite å hente på å bruke kursen til NTG for å vurdere hvordan det går med CN. I alle fall ved å bruke beste kjøp/salg etter børsens stengetid. Laveste selger er 4.90, så man kan like gjerne tolke det positivt om man absolutt vil lese noe ut av det.
NTG krakker vel på grunn av Condalign, og at de ikke har klart å sette emisjon der. Har ingen ting med Crayonano å gjøre.
To be real, CrayoNano has almost always used that phone number in all published news messages on webpage and NOTC the last year.
It says in the published message that the resolution to increase the capital for the repair emission, must be registered first in the Norwegian Business register (Brreg), then it will continue, then finally the shares will be delivered, specifically registered in VPS.
The allocation of the Offer Shares in the Subsequent Offering will be made by the board of directors of the Company as soon as possible after the authorization to increase the share capital granted by the annual general meeting held on 15 Jun 2024 is registered in the Norwegian Register of Business Enterprises.
2024-06-21 16:00:01
CondAlign AS: Contemplated private placement
CondAlign AS (the “Company”) hereby announces a contemplated private placement of new preference shares in the Company (the “New Preference Shares”) to raise gross proceeds of minimum NOK 35.8 million and maximum NOK 45.8 million, including conversion of existing debt of NOK 25.8 million (the “Private Placement”). The subscription price per New Preference Share is set at NOK 16.67 (the “Subscription Price”).
Og i går:
Reference is made to the N-OTC announcement published by CondAlign AS on 21 June 2024 regarding the contemplated private placement of new preference shares. The application period for the Private Placement expired at 16:00 hours CEST on 28 June 2024. The minimum number of new preference shares have not been subscribed within the end of the subscription period, and the board of directors of CondAlign have resolved to extend the application period until 16:00 hours CEST on 8 July 2024.
During active ongoing subscription periods (any type) companies abstain from affecting the process by not publishing any news regardless of sentiment. That is to give all shareholders the same snapshot. Its unfair to publish any news during this period.
Rene spekulasjoner: men om oppkjøper av CrayoNano er fra Sør-Korea (f eks Seoul Viosys, LG Innotek, eller DUVROO Inc. ) så kan det jo ha en sammenheng med den utsatte fristen for “gjenkjøp” (les: gjenkjøpsavtale) som TU.no nevner
But what are they using a phone number where nobody answers. That’s not the right way to treat shareholders.
And also, why have they only announced agreements with extremely small niche players, almost impossible to find out anything about the customers/partners, their web pages (if found) look like they haven’t been worked on since year 2000
And the cases they are engaged in sounds really small, hard to see that they will generate much
Det står Koreansk verft. Hanwha dette vil jeg tro.