Hadde vert fint om de/selskapet kunne oppdatere markedet på at de har sikret finans/penger til xx.dato.
Selskapet svarer ikke på henvendelser om det
Noen som kjøpte 25 000 aksjer nå
Så det. Meget bra
2 | 5 500 | 08/10-24 |
---|---|---|
2 | 19 500 | 08/10-24 |
2 | 500 | 08/10-24 |
Ja. Litt mer volum da
Det er vel kun tidsspørsmål før UVC er standard på alle biler. Ikke minst på luftrensing. https://youtu.be/i7ISxLDX1wA
Lurer på hvorfor de ikke melder at bridge funding er på plass
so what’s the plan now? wait for the emisjon ? seize the “opportunity” to lower the GAV? I guess most of us are like around -80% or more…
Hvis det er andre mulige løsninger på bordet så kan det være at det ikke er avgjort hva de havner på.
Men de sa jo på GF at de hadde klart lån for drift ut året, sånn at det kunne de vel meldt uansett, om det skulle komme bedre nyheter sigende, så er det vel bare bra.
Mye av kurs havariet er etter mitt syn ledelsen sin skyld. Burde vert mulig å ha litt mer kommunikasjon i en så kritisk fase som de selv omtaler det til.
Selskapets kommunikasjon er helt på bærtur. Sendte epost etter EGM om at allmennheten må få info om brolån finansiering, for i dag er det kun aksjonærene som er blitt informert (flesteparten leser ikke protokollen fra EGM)
I dag får jeg svar tilbake i Engelsk at de ikke kan informere ytterligere, da allmennheten må behandles likt. Jeg får beskjed om å følge med på hjemmesiden.
Muligens de brukte google translate på min første epost. Nå har jeg svart tilbake i Engelsk
Da betyr det at det kommer en melding snart. Vi fikk jo bare vite at de hadde ordnet det. Nå vil det komme mer info. Holder en knapp på at det er litt mer positivt enn fryktet
Melding kommer vel den dagen brofinaniseringen er formelt på plass. Inntil videre jobber de forhåpentligvis med langsiktige løsninger også. Foretrekker det fremfor en kortsiktig løsning.
Det de ikke har sagt noe om er hvor mye penger det egentlig er snakk om i regninger kunder ikke har betalt, konkurser, kanselleringer osv
Må jo ha vært klekkelige summer såpass store konsekvenser det fikk
Det blir i hvert fall litt søkt å skylde på konfidensialitetskrav fra kundene, når disse vitterlig er konkurs.
Fortsatt stille om sikret kapital
Skulle vitterlig tro at det er verd å kommunisere, om ikke blir det jo enda mer spekulering, det har det vert mer enn nok av.
Merkelig dette selskapet… Er det noen som vet hva som skjer? Hva kan man håpe på her?
Man kan håpe på å bli rik, frykte å tape alt. Tror resultatet ender en plass imellom
Enhetspriser. Kvantumsrabatt når du kjøper flere.