Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Mine aksjer er ned 93,22% ikke særlig håp her :rofl:

@Apple You are continuing the hinting and insinuating on criminal activity without any details or context at all. If you have something at hand you should lay it out or go to the police. It is actually impossible to follow, so if it a joke, just tell its joke.

To other in here, are you interested in what context this article may be provided/function, any thoughts?

Det som er rart er at denne artikkelen først kommer nå. Det er FAs jobb å skrive om dette selvfølgelig.

It’s definitely no joke, unfortunately. Maybe I’m overreacting, but I don’t think so. People are aware, and hopefully it comes to light sooner rather than later.

Hvorfor i all verden kan du ikke bare spytte ut den informasjonen du påstår å ha, i stedet for å komme med disse kryptiske meldingene til stadighet?

Du gjør det fristende gitt… Håper de leser her og kommer ut med det selv. Kan ikke si det uansett hvor mye jeg vil dessverre. Men klart skal ikke nevne det igjen, før jeg ser det i chatten om det dukker opp.

Jeg undres på hvorfor…

Utifra det du skriver så er det jo fler som vet om “dette du vet”, så forstår virkelig ikke din “lojalitet” til hvem det måtte være, hvis det er bred kunnskap om “dette du vet”. Hvilken risiko løper du ved å dele det du vet egentlig? (og hvilke konsekvenser tror du det får om du deler - at kursen går fra 1 til 0,5?)

Flere som har skrevet til meg på pm som vet det, jeg har lovet det den gang jeg fikk informasjonen, så det holder jeg uansett. De andre for svare for seg selv, men klart det vil nok ikke akkurat hjelpe selskapet eller kursen, er vel derfor de har holdt lokk på det, men da kan man ikke si det kun til noen av aksjonærene… Men skal holde meg i fremtiden, inntil det evnt dukker opp her, så skal jeg bekrefte, om det ulovlig må noen andre bedømme, men jævlig frekt det er helt sikkert.

Selskapet har ikke begått en kriminell handling.

Chat gpt:

Informasjon til kun noen aksjonærer

Hvis informasjon om slike handlinger deles kun med noen aksjonærer og ikke alle, kan det være brudd på aksjeloven og andre regler som omhandler lik informasjon til aksjonærene. Alle aksjonærer skal behandles likt og ha tilgang til den samme informasjonen om selskapets risikoer og handlinger, spesielt i saker som kan påvirke selskapets verdier og fremtid.

Tja…?

Tenker dette blir for dumt.

Fremstår lite troverdig og bittert at du har fått vite noe du ikke kan dele med andre.

Mener å huske at du hadde aksjer igjen som du solgte på 1,1kr. At du ikke er aksjonær lengre.

Hvis du vet noe du ikke kan si her, så slutt å snakk om det her og meld det der du kan.

Det er min mening da…

Til dere:

Flere som har skrevet til meg på pm som vet det

Send meg en PM med hva dette dreier seg om, så legger jeg det ut uten å oute noen.

Lykke til! Er bitter på selskapet ja. Men lite troverdig når jeg fikk samme informasjon av andre på forumet er vel litt merkelig…? Du kan tro hva du vil👍🏻 nå er det helg.

@Apple

So what you are pointing to; several persons, according to you on this forum, holding an undisclosed secret about something “criminal” wrongdoing. Those people has contacted you on this forum, as you say. Somehow, all those persons have an interest in not leaking or disclosing this because they share the same reason, some kind of secret silent group of angry shareholders, and they would only like to share this with you only, an anonymous person they do not know the identity of.

If several people feeling tricked or misled, they would leak it, because they are bitter. They would not keep such secret for themselves.

You say you will confirm it when “somebody else” leaks it, and then you will piggyback and take credit for “thats what I couldnt say” - putting yourself in the spotlight.

This is totally ridiculous.

This makes no sense.

Ok. Enough👍🏻 good luck! No need to take my word. No need to go through this again, I promised I wouldn’t leak it. Someone contacted me in my dm’s (as many of you have, I might add) and asked if we had the same info which we did. They are still invested, and can choose to do what they want. I just confirmed that it was the same info I had, there by not leaking it. I understand how annoying this is, my apologies. Looks like the company might survive, which is good news👍🏻 Maybe I’m overreacting, time will show if it will affect the future of the company or not. But my trust is long gone…

Godt det ble litt stille her nå; var jo nesten så jeg trodde jeg var inne på HO :sweat_smile:

Kommer det en kvartalsrapport?

Neste som skjer i finanskalenderen er 12.2.2025 annual trading update

Selger er på 90 øre nå