Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Takk for deling.

Regner med dette blir i tillegg til den andre annonserte oppdateringen.
→ CrayoNano will distribute an operational update and hold an investor presentation second half of September 2021.

Merker at forventningene mine til operational update falt noe når CondAlign også meldte operational update i andre halvdel av September…

Hvorfor ble de det, stone?

1 Like

Jeg tror heller at denne presentasjonen blir den annonserte oppdateringen. Hvorfor skal de ha to forskjellige presentasjoner nesten samtidig?

Uansett blir det spennende å se hvordan de ligger an. De har vært påvirket av Covid tidligere, og dette har tatt seg litt opp i Q2, dabber heldigvis litt av nå, hvertfall med vaksinasjon godt i gang.

Jeg forventer å høre mer om deres utvikling mtp produktlansering, og en eventuell emisjon i forbindelse med en eventuell børsnotering. Dette var tidligere planlagt til Q4 eller Q1-22. Håper tidslinjen er den samme.

1 Like

Trodde bare at de avventet operational update noe fordi de ville ha f eks produkt demonstrator klar mot slutten av september, men siden det er samme timing på CondAlign (hvor Jo Uthus også sitter i styret), så antar jeg at det er en mer generell oppdatering enn noe ekstraordinært… men for all del, håper jo selvsagt de har noe juicy news fordi om :wink:

Enig med deg.

CrayoNano will distribute an operational update and hold an investor presentation

=

Enkel børsmelding om "CrayoNano will distribute an operational update "

• and hold an investor presentation -
    Som sikkert er den på DNB.

Jaja, det er vel til neste år det skjer uansett :slight_smile:

hva skjedde her i dag…

finnes det stop loss på OTC? :man_shrugging:

Få aktive kjøp, heldige de som får plukket til 23!
Har dessverre ikke likvide midler til å ringe inn bud…

En eller annen id*** som øynet en mulighet å dra ned når kjøpssiden var tom for alt over 23,1…
Trenger litt fornyet interesse snart for å få inn nye kjøpere, får håpe det kommer mange ifm DnB NXT… Aksjen burde egentlig legges i skuffen og kurs glemmes inntil videre…

Sikkert en eller annen som kjøper 100 aksjer til 30 kr :slight_smile:

Men det er veldig underlig at dette skjer så tett på at det faktisk skal komme en oppdatering.

Skuffen er rett sted og legge den ja, men er jo gøy å følge med når det går veien da…

match på antall og beløp! Vært å handletur?
image

Aksjen trenger vel sårt å noteres på en eller annen lettomsettelig børs, for min del gjerne i Sverige :slight_smile:

2 Likes

Tenker det er bra flere tar ansvar :slight_smile:

1 Like

Lenders of convertible loans have notified the company that they will exercise their right to convert loans of a total of NOK 8.986.000 plus accumulated interest into to shares in CrayoNano AS. The conversion price pr share is NOK 16,00 as per the loan agreements. The total conversion amount including interests is NOK 10.169.093 which will be converted into 635.558 shares at 0,02 per share.

Holders of warrants issued in relation to the above convertible loans have also notified the company about their exercise of a total of 536.600 warrants, each of which gives the right to one share in CrayoNano at a subscription price of NOK 16,00 per share, hence a total of NOK 8.585.600 in new paid in capital to CrayoNano.

Following the conversion of the loan and exercise of the warrants, the share capital of CrayoNano AS will increase by NOK 23.443,16 from NOK 544.586,66 to NOK 568.029,82. Hence following completion of the registration of the share capital increase, the share capital of CrayoNano AS will be NOK 568.029,82 divided into 28.401.491 shares, each with a nominal value of NOK 0.02.

Following the registration remaining convertible debt and convertible debt granted warrants will be 0.

Dette ser jeg lyst på.
Långiverne vil heller ha aksjer enn å få nedbetalt lånene sine.

Så spørs det om det blir litt nedsalg fremover eller ikke. Det skjedde lignende tidligere, og da mener jeg å huske at det kom litt større poster for salg.

Enig der.

Dette var kjent. Fra årsregnskapet 2020

Tror de skal slite med å “dumpe” i markedet slik det er nå.

Snart kommer en update, og mulig vi da kan få nok volum til at de får cashet ut noe av dette.

Kan foressten legge til at det har vært kjent siden emi (pre splitt)

4 Likes

Der forsvant en post på 50’

1 Like
CNANO: CrayoNano AS Invitation to a Company Update ### Company news ### 2021-09-27 10:20:26
CrayoNano AS is pleased to invite to an update on the Company’s development. The presentation is jointly hosted by Pareto Securities and SpareBank1 Markets and will be held in English.

The presentation will be held by Jo Uthus, CEO.
The CFO, Bård Skogstad and SEVP Michael Peil will also be available.

Date: 30 September 2021
Time: 13:00 – 13:30 CET
Please register following the link.|

4 Likes

Så bra, takk for deling!

Jeg hadde ikke forventet en egen presentasjon, ettersom de skal presentere på DNB NXT i morgen kveld også.