Link til webinar : https://register.gotowebinar.com/register/8734387748036150283
Godt DnB NXT ikke var oppdateringen fra CrayoNano
Men bra sending var det, likte DnB teknologi innslaget.
Ser frem til neste info runde på torsdag
Oi. det var introen sin det
Ja, det var proft!
Skulle kanskje tenkt ut noen spørsmål…
Markedet vokser som forutsatt, og de får jevnlig (daglig?) henvendelser fra potensielle kunder. Bekrefter også at det ikke finnes løsninger for å dekke dagens behov
Vann er fokus, men også overflate har betydelig interesse
Det er vel her det evt ligger noe varsko, men ser ut til at de tar grep
Går fra 1 package supplier i europa, som opprinnelig planlagt
Børsnotering!
Var det 150 - 200 mill de skulle hente i IPO? inkl eu-fondet?
Det var min oppfatning ja.
Tror vi vil se DnB inne på listen etter den IPO-en.
Kjedelig med utsettelser, men slett ikke uventet at de blir rammet av det
Ja, men blir ikke skremt av 6-9 mnd. Og det ser ut som de virkelig tar grep ved å etablere seg i Taiwan.
Nei, det var ganske ventet ja.
Optimismen blomstrer litt når jeg hører følgende:
“Market is exploding and we want to take part of it. We have a strong financial position.”
Og med en 10 x kost-nytte, og relativt enkel oppskalering av produksjon i eksisterende foundries, blir dette bra etterhvert!
Håper det ikke blir en rettet emisjon, slik at vi får delta også.
En så liten emi blir nok rettet, og med minimum 1 mill i tegningsbeløp. Tviler på at de kjører noen rep-emi.
Ikke noe poeng med rep emi. Får aksjene rimeligere enn IPO i dag
Opptak av dagens presentasjon ligger her: https://register.gotowebinar.com/recording/7797806151467837199
Må registrere for å få tilgang.
Skuffende fra CNANO i dag med utsettelser på 6-9 måneder, men ikke overaskende.
Overaskende er det heller at de holder på tidspunktet for notering, CEO har tidligere uttalt at det er viktig for selskapet at de har et produkt i markedet ved notering. Dette henger vel sammen med inntreden fra EIC og at dette ikke kan settes på vent.
Vareprøver som skulle sendes ut i april i år er først klare i Q2 2022. Samtidig ansetter de masse nye eksperter. Godt de har penger på bok.
Hvorfor sette av bare 30 minutter på denne presentasjonen? På meg virker det timet slik for å unngå ubehagelige spørsmål. Ingen har det vel så travelt at de kun kan sette av 30 minutter hver 4 måned?
Synes godt de kunne ventet med notering til de var nærmere produkt, ja. Term-sheet med EIC er gyldig i 18 mnd, så kan ikke være det som haster.
Tror det kan komme en del interessante nye eiere inn sammen med EU-fondet. Blir uansett spennende. På børs blir det nok en pen reise etterhvert som milepælene passeres.
Ikke veldig stort behov for å fylle pengeskrinet, men det gir jo noen muligheter til å få fortgang, og ihvertfall innfri på den nye tidslinjen.
Er det noen flere som har lastet opp eller er det bare meg?
De aller fleste har møtt motgang under tidens vi har vært gjennom og ingenting overrasker meg. Derimot kan det være en god tid å laste opp på?
Har vel vert fullastet siden januar
Hørte gjennom opptaket i natt og min opplevelse er at Jo Uthus har full kontroll.
De har tatt grep om fremtidig behov mtp leveranser av varer som kan ha høy lead-time.
De rigger seg for volum. Masse bra.
Kan godt være kursen faller litt pga det var mer forsinkelser, men man har ikke lyst å stå igjen på perrongen når toget går.
God fredag, jeg er bull på dette caset.
Artig, takk for deling.
Flere får øynene opp for potensialet i Crayonano, Vågenes kommer inn på nr 45. på lista:
Vågenes hamstret CrayoNano
Johan Goldens Golden Inc har ikke fremstått med mange konkrete aksjeinvesteringer, men balansen i Golden Inc viser markedsaksjer for 2,4 millioner samt mer langsiktige obligasjoner/fordringer for 2,5 millioner.
En mer spenstig fyr er Kevin Vågenes. Regnskapene hans viser ikke tegn på aksjesatsing, men Vågenes kjøpte nylig aksjer i OTC-noterte CrayoNano for 2,3 millioner kroner. Av skatteopplysninger fremgår det også at han har hatt aksjer i Kongsberg Automotive og Kahoot.