Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ja, så han kom inn på topp50 5. oktober. Any publicity is good publicity? Sålenge Spetalen ikke kommer inn…

Han har vert inne og stakk igjen. Spetalen altså.

Spetalen var inne og bidro til en pump & dump i vinter.

1 Like

Hehe, ja, er klar over det, derfor referansen :slight_smile:

Fin slutt på denne dagen da :slight_smile:

Hadde aldri trodd den skulle falle så mye som den har gjort etter operasjonell update.
Hadde vert morsomt med en børsmelding med noe news

1 Like

Jo Uthus i CrayoNano før børsnoteringen: – Tenger ikke pengene, men interessen fra investorer er sterk | Finansavisen

2 Likes

Noen som kunne delt hva som står skrevet?

Handler om det som ble presentert på siste q. At de er etablert på Taiwan.
image

Og en del andre bull-uttalelser som kommer godt med:
image

Gikk jo ikke upåaktet hen at Kevin gjorde entre på topp 50 listen. Han har ikke mistet troen, og har økt beholdningen sin på “dippen” som har vært.
image

Takk! Blir fint å få denne på børs etterhvert.

Guider fortsatt kun at notering skal skje innen utgangen av mars. Og, de har ikke startet prosessen enda…

Strålende nyheter! Med… kan det jo tolkes som at du mener noe annet.

Kunne gjerne ventet til de har et validert produkt med prodkapasitet for første kundene på plass for min del. Tror kursen ville vært en annen da. Heller tatt IPO når de skal ha høykapasitetsproduksjon.

På den andre siden får de nok midler til å satse, og ta større grep om leverandørkjeden nå.

Jeg leser fortsatt forsinkelser inn i dette, men at de gjør alt de kan for å bøte på problemet.

Drøyt 5 000 til salgs før 30-tallet nå. Får vi IPO oppe på 30-40-tallet skal jeg ikke klage. Var det 100 mill de skulle hente? Hvor iec tar 50 av dem, og en del medinvestorer skal ha sin del.

At de skal på børs før de har demo eller starter produksjon kan kanskje bety at det er noen større investorer som har begynt å bli utålmodige og presser på for å kunne komme seg ut?
Er det ikke litt rart å forvente så kort tid mellom demo og produksjon også?
Fikk litt dårlig feeling før oppdateringen i september og reduserte litt i forkant…angret når jeg så intro video, men tenkte det var riktig når jeg hørte om ny forsinkelse…hvor lenge kan de skylde på covid-19?

Nja
Mulig det er noen av dem som er utålmodige, men jeg tror alle de store som er inne har erfaring med bygging av formuer, og at det tar tid. Slik som den perioden vi har vært gjennom nå.

Det er i slike tider verdier blir overført fra de utålmodige til Kevin Vågenes! De utålmodige, som kanskje kom inn på høyt 30-tall, sitter med tap, og venter på at ting skal skje. Når kursen kryper sakte tilbake på beskjedent volum blir de i tvil. Kevin sitter også med tap, etter hva jeg kan se, men han benytter enhver anledning til å fylle på uten at han trenger å presse kursen.

Nå skal ikke han være et alibi for at det ikke finnes skjær i sjøen her, men mer som en inspirasjon til hvordan man kan bygge langsiktig posisjon på slike dødperioder.

Må ta med denne også:
image

2 Likes

Misforstå meg rett… jeg har ikke gitt opp caset, men har justert tidsperspektiv fra medium-long til long og dermed redusert innsats - da jeg ikke har like mye lommerusk som Kevin :wink:

CrayoNano AS 3Q 2021 Financial Update

28 Oct 2021

The accounts show a net loss of NOK 9.6 MNOK but a positive net cash flow for the quarter of 12.6 MNOK vs a net loss of 5.6 MNOK and a net negative cash flow of 1.1 MNOK for 3Q 2020. This third quarter positive cash flow comes from 8.6 MNOK in proceeds from exercise of warrants and a positive cash flow from project funding.

CrayoNano

1 Like

Deilig at vi fikk smake på 33kr i dag. :slight_smile:

1 Like

Absolutt! Bare synd folk ikke «følger med» og legger ut en post på kr 28,- rett etterpå når laveste pris på selgersiden var kr 33,- :man_facepalming:t3:

2 Likes

Helt enig, enda den er på vei opp, så er det noen som vil ut i bunn :expressionless: :scream:

1 Like

100 aksjer omsatt.
Totalt kjøp kr 3300,-
Resten av omsetningen på kr 28 per aksje.

2 Likes