Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Skulle akkurat til å skrive det samme, vi er på stedet hvil, lurt å sjekke notc med gjennomførte handler før man jubler :wink:

Rekord er rekord :grinning:

1 Like

Takk. Bomma helt der jeg. Siden jeg gikk inn er det rekord😅

For de av dere som ikke vet det så er VPS stedet og sjekke live kurser med splitt. (gratis)
Har du aksjer i Cnano så vises de på din vps konto, om ikke kan du søke den opp.

https://investor.vps.no/garm/auth/login

Da ser det sånn ut:

1 Like

Det ble veldig stille her inne og fra selskapet, men det henger jo sammen…

Venter rolig.

Det er vel ikke kommet noe nytt fra selskapet på en stund, og vi tikker sakte mot Q1 2022 om de tenkte notering på børs da? Det er kanskje ikke dumt å vente med notering på børs sett i lys av markedet for nynoteringer i det siste.

Toget for 2021 notering er nok kjørt. Men det er 3,5 mnd igjen til Q1-2022 er passert.

Men all økning i smitte, samt strøm priser som koker over i Europa, så er det vel gode nyheter for aksjen. Den bruker 1/10 del av eksisterende teknologi for å rense vann.

Sånn sett er er vel det bra tid å noteres?
Men uten produkter på markedet så er det vel litt same same med noteringen, og de hadde penger også.

Ble vel sagt av Styreleder at de fortsette med noteringen for å holde det de har sagt.
Mener de lå an til notering midten av 2021 før det kom corona forsinkelser på 6-9 mn i siste company update…

mener jeg husker rett her… korriger meg om jeg sier feil… :slight_smile:

I den siste presentasjonen fortalte de at manko på chip har medført forsinkelse og børsnotering var planlagt til Q1 2022.

Det var vel opprinnelig planlagt til andre halvår 2021 og samtidig når produktet var klart for markedet.

1 Like

Digg å se vi landet 29kr igjen

image

Ja 3000 aksjer a 29 er fortsatt lite volum men bra med litt stigning nå!

Innen Q1-22, men legg merke til “conditional of finance markets”… så innen Q1-22 er ikke hugget i stein.

Opprinnelig plan var jo å gå på børs først etter at selskapet hadde en funksjonell prototype klar. Etter de forsinkelsene CrayoNano har orientert om så klarer de ikke det…
DERMED vil nok selskapet bruke “conditional of finance markets” argumentet for alt det er verdt for å forklare hvorfor det ikke blir notering innen utgangen av mars 2022. Sen-sommer 2022 er ‘my best guess’.

Og, har de valgt en Rådgiver enda? Tror ikke det… les Finansavis-artikkelen.

Jeg ser helst at de utsetter notering til prototype er på plass, og de må gjerne bruke de argumentene de vil for at det skal skje.

Jeg tror ikke de har hatt noen intensjon om å gi falske forhåpninger om noe som helst, og på sist q var de tydelig på at de søker notering q1, selv om prototype ikke er på plass.

1 Like

Ja, Styreformann sa det… men det er å sette kjerra foran hesten! Notering først, og såååå Prototype.

Prototype og Letter of Intent fra en asiatisk industriell gigant må foreligge før notering. Et slags kommersielt gjennombrudd må jo være sannsynliggjort hvis man skal oppnå en ok pris ved notering, ikke sant?

2 Likes

Ser vi bare på vannrensing vil vel et OEM produkt variere i utseende og impleteres i produkter til massmarket som allerede eksisterer? Så vanskelig å se hvordan prototyper skal være vil jeg tro

Stoler på at Jo har kontroll. Samt har vi kapasitet i taiwan :slight_smile:
Venter videre i spenning - må jo være bull case dette vel!!

1 Like

beklager upresis begrepsbruk. Det er “product demonstrator” de kaller det. Det er dette jeg sikter til, og som nå er ett år på overtid:
image

Å si at de skylder på covid blir for spekulativt for min del. Jeg tror at det er covid som er årsaken til forsinkelser, og ikke noe de bruker som et påskudd for å føre oss investorer bak lyset.
Om noen er av den oppfatningen at selskapet bruker vikarierende argumenter, og prøver å tilsløre et eller annet, anbefaler jeg å komme seg fortest mulig ut mens det fortsatt er verdi og omsetning i aksjen (dette var ikke myntet på deg, @fellini , bare en generell betraktning).

2 Likes