Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Noen som vet om fristen imorgen blir overholdt? Kommer de i mål?

De kom i mål, men alt er brukt opp, ny emisjon neste mandag. Skal du delta? :rofl:

*Da det er observert at det er en del her inne som hverken forstår ironi eller spøk uten at de blir fortalt det og selv ikke da, så er dette til deres informasjon altså fleip, og I know nothing *

Det er vi (eller noen av oss!) som har frist i morgen, ikke selskapet (tror jeg).

Jeg er svært usikker på om jeg skal legge mer i denne investeringen. Hva tenker dere andre som er «invitert”?

Har tapt så mye her at jeg bestemte meg for å gå inn med litt mer…kom frem til at det kan være verdt å ta sjansen

Har tenkt samme som deg Bingo. Samt skal jo denne hjelpe de å finne en løsning som skal være bedre enn alternativet.

Har dessverre ikke store beløp å gamble med.

Fristen: extend until 15 January 2025 at 17:00 hours (CET).

Samme her, er med for en mindre sum.

Fristen er i morgen, ja.

De fleste her har tapt masse penger, og penger vokser ikke på trær (ihvertfall ikke i hagen min).
Jeg er også med en liten sum. Med maks uttelling på minimum kr 42, vil det allikevel bli en fin plaster på såret

1 Like

Hvis de ikke får inn de 15 millionene nå så står ikke verden til påske

1 Like

Hei TRD,

for min del har jeg solgt unna opprinnelig post så snart preferanseaksjene i runde 1 var kjøpt inn. Dette ga pent fradrag i ett ellers godt 2024 :slight_smile: Brukte litt på å kjøpe en ny post på billigsalget før jul, men dropper runde to i preferanse da jeg ikke er fornøyd med informasjonen fra selskapet som er mer enn langt under pari, spesielt sett i forhold til :

• styrearbeidet
  • daglig ledelse
  • likviditetsinformasjon i kvartalsrapporter
  • faktisk disponering av likviditet, benyttet til hva, og hvorfor?

For min del blir det feil å skyte inn mer i en skute på feil kurs før ny kaptein og styrmann har fått hyre :slight_smile:

1 Like

Eneste det er snakk om nå er vel å holde selskapet flytende så muligheter fremover fortsatt kan være tilstede

Jeg har , som Lars Erik kvittet meg med majoriteten av surt ervervede normal-aksjer, og også jeg sikret meg en pen slant med skattefradrag.
til forskjell fra Lars Erik har jeg ikke hatt et godt 2024, så det blir ikke til at jeg slår på stortromma i denne omgang :hot_face:.
Går allikevel inn med en liten post, for, som andre også har regnet ut, så blir det jo 42000 pr 1k preferanseaksje à NOK 5
(om selskapet lykkes med de strategiske krumspring de holder på med).
Sitter forøvrig i Spania, og har litt problemer med å få sendt et signert bekreftelses-formular i tide, men får det nok til.

Mener det holder at du fyller ut digitalt og sender e post. Faktisk helt sikker

Solgte alle ordinære aksjer før jul. Ca NOK 500.000 i tap. Forespørsler om emisjoner havner i spamfolder for Nigeriabrev. Publisering på linkedin skaper ingen FOMO hos meg.

Var så dum å delta på forrige emisjon. Mistet all tillit til ledelsen - blir ikke en krone i noen selskaper Uthus & Rinnan er involvert i.

Si opp alle ansatte og se hva en kan selge patentene for.

2 Likes

@HaraldD er du blant de som mottok mailen fra selskapet forrige uke eller gikk den også i spam filteret ?

Bruke Adobe til å signere?
Eller paint med penn og bilde?

Trenger ikke signere. Bare å fylle ut og legge ved så godtar de mail som signatur

Bruk Adobe eller Paint eller hva som helst om du har anledning eller underskriv i det minste E-posten med fullt navn og under der igjen skriver du: “Digitalt signert”, men det er en nødløsning, håndskrift i Adobe/Paint er best.

Ja, mottok brev. På det tidspunktet hadde de ikke sikret 15 mill. Var en slags statusrapport - ikke så mye av substans. Nå er vel markedet for emisjoner vanskelig for bedrifter med negativ kontantstrøm. Skal være usagt om det er markedet og/eller ledelsen som er problemet.

Som tidligere nevnt, så er vel dagens produkt delvis “me too”. Må være ett eller flere problemer i produksjonen/skaleringen av grafen-teknologien. Eventuelt at det kjøres på dunken for at ledelsen kan ta over til en gunstig pris, men har vanskelig for å se for meg dette.

Jeg burde tatt hintet når Geir Førre solgte seg ut.

Må moderere meg selv da dette er skrevet i frustrasjon og for det meste synsing fra min side. Jeg tatt feil mange ganger tidligere.

1 Like

Tipper at det kommer en oppdatering med enten en ny frist, eller noe sånt som; " minimumsmålet ble oppnådd i tilstrekkelig grad til å fortsette våre aktiviteter", og at de går raskt videre med rep-emi (subsequent offering) som beskrevet i opprinnelig invitasjon av 3. desember
Denne vil da naturligvis gjelde preferanseaksjer direkte, ikke konvertibelt lån, og foregås av en form av prospekt.
Vil i så tilfelle gjelde alle som har/hadde aksjer pr. 3. desember.