Jeg tror ikke det er noe ekstraordinært på gang. Kun panikksalg som muligens ble avsluttet forrige uke.
Jøss på en helsvart dag, tar vi de oppturene vi får
Neste stopp 30kr
Gleder meg til selskapet kommer ut med produkter og det blir satt ordrer og nye kontrakter. Osv…
Denne kom jeg over på xtrainvestor
Det kan bli spennende i morgen. Selvom jeg er usikker, for det er ikke noe omsetning på notc lenger. I dag var det totalt kun fire transaksjoner på hele notc.
Noen som vet om alle ordrer på OTC slettes hver uke?
Jeg hadde inne en ordre som ble fjernet, selv om jeg satt slutt dato lengre frem.
Jeg har lagt inn ordre gjeldende for fire uker hos Nordnet. Tviler på at Nordnet gjør manuelt arbeid hver mandag morgen.
Min lå inne via DnB.
Bare virket sammenfallende med lav omsetning når alle ordrer er vekke.
Kanskje derfor bolken på 24 kr var vekk 😵💫
Neida, er vel nok av ting som skjer ute i verden.
Blir spennende med aksjer som ikke tjener penger nå som renten er på vei opp. Krysser armer og bein for et stabil vekst her.
Ja ja, du får saksøke DNB.
DnB har ordre nekt på å legge inn ordrer
27 i dag. Godt å se grønne tall:)
Noe nytt rundt notering? Blir spennende å se hvilke nyheter de slipper i den anledning😊
Ser bra ut nå. Vinden har snudd litt virker det som
Vanskelig å si foreløpig. Kun et par tre tusen aksjer som har byttet eiere på fire dager i denne uken.
Kan dessverre fort snu hvis det kommer flere knallrøde dager på rad på børsen.
Enda en
Er så stille her at det er verd en oppdatering
Hadde vert gøy med noe news + listing. Det er 1,5 mnd siden siste vi hørte noe.
Enig med deg, gleder meg til neste nyhet her - uansett hva det er (notering eller annet)!
Registerer samtidig at kursen har flyttet seg drøye 25% på en måneds tid nå (jeg kjøpte siste posten min på kr 19,-), det tar vi med oss som positivt.
Dette blir bra. Det crayonano løser kommer til å bli bare viktigere og viktigere
Ingen tvil om at crayonano vil dekke et viktig marked, og at etterspørselen vil være stor!