Enig, Asker.
Noteringsvinduet er dødt!
Og, selskapet trenger jo ikke en notering… verdiutviklingen skjer ved at Jo&Co får til kommersielle resultater
Klarer ikke å la være å handle på disse nivåene jeg altså 🤷
Den har falt mye på kort tid synes jeg,uten negative nyheter,men mye annet har falt også så den følger trenden. Har knalltro på denne fremover.
Ny stilling.
Ikke noe småtteri de søker etter. Her skal det bygges industri
Blir enormt spennende!
Regner de med en emi når de går på børs? De har bare ca 100 mill NOK på bok per i dag
Det stemmer @Bingo123
https://crayonano.com/investors/news/52d01f3e-a557-40ee-9b65-8b2d943de76f
De trenger ikke penger med det første, selv om “bare 100 mill” De har en burn rate som gjør at det ikke har hastverk.
Det er markedet som avgjør når det er bra timing for selskapet og aksjonærene, ikke behov for likviditet. Samt jo lavere kurs når IPO jo mer utvanning.
Det eneste er vel at denne opsjonen fra EU’s vekstfond går ut. Så dersom de ønsker de 50 millionene må de sette en emi på det dobbelte.
Stemmer
Noen tanker om en eventuelt aksjepris når de går på børs? Ligger vel på 20,5kr nå
Det kommer vel an på hva nyheter som kommer før de går på børs.
Praktisk sett så ville de vel blitt notert på samme pris som de har nå om det var i dag?
Husker ikke hvordan dette var med en annen jeg var inni når den gikk fra OTC til Merkur.
Men alt i alt så er det vel grunn til å tro de gjør notering samtidig som de kommer med noen kontrakter/nyheter som igjen fører til økt pris.
Får da håpe at vi er over knekken på 30++ kr når vi går på Euronext
Ja folk har jo dumpet helt ned i 19kr utrolig nok.men dem om det.Dette tror jeg kommer til å bli ett eventyr fremover og har kjempetro på dette caset.
Forventer vel litt mer omtale og omsetting når de blir notert også. Kan godt dumpe litt mer på disse nivåene, plukker enda👌🏻
Crayonano see rar ut i Nordea investor i dag. Både kjøper og selger på 24 kr mens siste omsatte er på 21 kr
Samme hos DNB
Rare greier. Sikkert bare noe teknisk feil
Står at siste omsatte var i går
Så det er noe med dagens handel som ikke er med
Det er samme i Nordnet.
Tipper det er satt minimum antall for handel. Sånn at det selges ikke kun 100 av 14.000.
Kan være jeg tar feil. Men det bli kostbart å selge noen aksjer om det utløses masse små handler?
Rett meg om jeg sier feil.
Lå inne kjøp 22,5 som ikke gikk ut. Var vel 22 også. Så det ser bedre ut… men må gjerne ta litt mer av
Det første jeg tenker på er at dette var en fin måte å berolige nervene til alle som ville ha dumpet i dag.