Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ikke kommet noen opptak ennå, så vidt jeg kan se.

Ang kurs, så tenker jeg at kommende notering og emi legger en demper, samt markedet generelt. Mye belåning som skal forsvares der ute.

Også mulig å spekulere i at noen større kan selge seg ned, og samtidig legge press på kursen for å få ned emi-kurs.

1 Like

Er bare ppt’en

3 Likes

:joy: Lyst på inngang eller

Skrev på feil tråd. Den skulle til Capsol :sweat_smile:

1 Like

Tynn kjøperside her nå. Se opp for nedfallsfrukt…

1 Like

Hadde jeg bare ikke “kjøpt dippen” tidligere i februar, hadde jeg hatt litt cash til å spytte inn noen low-ball-tilbud her.

Får se om det holder seg nede. Jeg tror CNANO forventer en prisøkning før de kjører emisjon.

Er ikke akkurat likviditetsmessig vann på mølla med en krig gående. I tillegg er det som skjer i Ukraina også perifert nøstet med Kina/Taiwan, uten at jeg tror det skal bli like hett der med det første.

Priser meg lykkelig over at jeg ikke er belånt, og må lempe ut på brannsalg i disse tider. Er dessverre ikke alle som er like godt stilt.

1 Like

Kanskje vi får en liten rekyl i dag etter fallet. Det var vel liten grunn til å falle tilbake så mye som dette etter de sterke/positive signalene fra 14/02 og oppdateringen av selskapet.

Edit: null rekyl ser det ut til

Man får jo bare lyst til å fylle på mer i beholdningen, så lenge det er på disse nivåene… :thinking:

Når man ser på dette som en 5-10 års investering er det vanskelig å la være. Spesielt når investeringsbeslutningen ble tatt da selskapet var i en helt annen fase enn det de faktisk er i nå.

1 Like

En tulling som solgte 394 aksjer på 20 nå. Kan lure på om noen har fått hode bare for å ha hatten på.

Kan også nevne at det lå inne en kjøper på 20,50. :joy:

1 Like

Møkk lei hele OTC. :rofl::sweat_smile:
Hver gang noen kjøper på kursen som er ute, så er de noen som skal selge under siste pris. Slår aldri feil. Ufattelig!

OTC-aksjer er ikke de du skal sitte og stirre på. De skal du legge i skuffen. For din egen mentale helses skyld. :+1:

4 Likes

Du har helt rett, men ikke så enkelt å stikke den i skuffen :slight_smile:

1 Like

Må nok få ligge i skuffen å gjære denne, ja. Så får vi håpe at Kina ikke begynner å pushe grenser i Sørkinahavet, og at Armageddon ikke utspiller seg i Ukraina.

Ikke sikkert børs- og emisjonsklimaet lysner denne våren, så usikker på hva som skjer med EIC-midler da. Kanskje de utvider perioden i lys av siste tids hendelser. Heldigvis er Cnano rimelig greit finansiert, men det hadde vært kjekt med midler til å booste framdriften og satsningen.

1 Like

Vi strutter av selvtillit, sier Jo Uthus, daglig leder i CrayoNano.

4 Likes

image

image

image

3 Likes

Da Russland gikk inn i Ukraina tenkte nok flere som meg at det er bare et tidsspørsmål før Kina prøver seg på Taiwan. Jeg tror de siste dagene med sanksjoner mot Russland kan ha roet Taiwan-tankene til Beijing med dette i tankene. Da Kina er mye mer avhengig av handel med Vesten enn det Russland er og trolig ikke er så interessert og brenne broer. Ser derfor gode kjøpsmuligheter på disse nivåene og har også fylt på med flere lodd i skuffen. Da Russland ikke er et viktig marked, i hvert fall ikke på kortere sikt.

Skal også sies at jeg ser kjøpsmulighet med en gang det kommer en dip, så dere får ta med det i betraktningen.

1 Like

Dippen er der vel allerede. Men etter denne meldingen er vel dippen vekk på mandag. :blush::blush:

Det er bra med oppmerksomhet, men jeg kan ikke se at det er noe nytt i artikkelen. Slik det ser ut i verden nå så er det vel sannsynlig at de venter med notering.

Veldig bra at de nå for fullt bygger opp produksjonskapasitet, men ved å velge Taiwan lager de jo potensielt problemer for seg selv. Legger de alle eggene i samme kurv? Hvis Kina går for invasjon i fremtiden så vil det jo mest sannsynlig gruse kursen. Dette blir vel sikkert først etter at Xi sikrer 5 nye neste år. Mulig de ikke tør heller, når de ser hvordan verden gruser Russland. Kina har vel mer å tape en Russland.

1 Like