Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Var seint med å få ringt inn, men de var visst ferdig.
Men hadde allerede lest gjennom presentasjonen.

Så da er det notering ila 2022 som er målet, det gir vel mening når de ikke har produkt ute.
Men synes det er litt vinglete med utsettelser på utsettelser.
Sikkert bra de venter med notering, ville vel bare skapt utvanning med denne lave kursen.

De har 10-14 mnd med penger igjen, så det er vel deadline for notering om ikke det kommer noe inntekter da.

For min del mener jeg presentasjonen var bedre enn forventet. Positive indikasjoner på produksjon, og betydelige kundebase. Fikk også ett bra aksjetips underveis også… :slight_smile:

Og jeg fikk skryt for hukommelsen min :joy:

1 Like

Det var deg de snakket om da ja :slight_smile:

Hva tenker du for din del om presentasjonen? Føler meg trygg på at de både har kundene og produktene omtrent i rute selv hensyntatt “Putin-effekten” og karanteneproblematikken i Kina.

Hva var aksjetipset der, det catchet jeg ikke helt? :sweat_smile:

Aksjetipset var kjøp mere cnano :laughing:

2 Likes

Jeg var dessverre i multitaskemodus, så var ikke alt jeg fikk med meg. Sendte inn spørsmål om fristen på EIC-fundingen, og fikk greit svar på det. Den 18 mnd fristen blir skjøvet på, så ikke kritisk å notere nå så lenge de har cash til å holde pusten en stund til. Jeg er redd markedet skal herjes med en stund til, men de har tilstrekkelig runway for et par solide milepæler, så jeg er ikke bekymret.

Jeg synes et var en god presentasjon, hvor vi får bekreftet framdriften. i q2 får utvalgte kunder en produkt-demonstrator (eller var det bare datasheet de får?) Er vel denne vi har ventet på, og nå ser det ut til at det skjer.
image

Ingen vits å se på kurs på NOTC for tiden - om ikke for å kjøpe. Kursen er kun et bilde av lommeboken/margincall/tidevannet hos de som selger, og har ingen sammenheng med det underliggende potensialet og verdiene som ligger i selskapet.

Hadde jeg hatt tørt krutt og en strategi som tillot all in hadde nok dette vært en svært aktuell hest.

4 Likes

Må si meg helt enig. Dette er en aksje for arkivskuffen, så kan en heller plukke den frem litt frem i tid når de virkelig begynner å levere. Bare optensialet innen for desinfisering av vann er nok til at en får lyst til å vekte opp enda mer, bonusen er at selskapet virkelig gjør noe bra for miljøet gjennom tilgang til det kanskje aller viktigste, rent vann.

De øvrige bruksområder = muligheter er bonuser.

1 Like

Joda du, i presentasjonen kom det frem underleverandør på produksjon var SemiLEDS i Asia. Ser en på børs så har selskapet hatt en nedadgående kurs, og med potensialet i samarbeidet med CNANO tenker jeg at dette selskapet vil kunne lykkes bedre frem i tid. Er bare en mulighet, men jeg sjekket de ut, og de ser jo interessant ut samlet sett:

Kom gjerne med innspill om det er skivebom :slight_smile:

Kom melding om dette samarbeidet i februar:

Hva skjedde der, noen kjøpte for 38 kr ihvertfall

1 Like

Får ikke opp info fra vps om kjøp salg, men det er ikke første gangen det er sånn.

image

Men det er jo hyggelig om det rett :smiley:

Enig, 38 er fortsatt et godt kjøp. Jeg mener dette er en særdeles attraktiv langtidsinvestering! Spesielt med tanke på uforutsigbarheten i nåværende aksjemarked, så kan denne ligge litt til den plutselig blomstrer!

Er 100 aksjer som har gitt Crayonano en verdiøkning på 500mill. Tror vi må ha litt mer volum før vi tar dette som god fisk :smiley:

2 Likes

Det er nok alle innforstått med :slight_smile:
Med tid kommer den til å suse fort forbi 38!

Satser på det. Får ikke mine før vi er over 38 i allefall.

Og der er 38 handelen strøket og omsetning i dag er 0,-

Aha - det forklarer.

Huff.
Blir så stort tap i morra når den skal omsettes på lav 20 igjen :joy:. Synes jeg fikk svi nok i dag.

2 mnd igjen av q2, og demonstrator skal være klar for kunder. Etter det tar det nok ikke lang tid før vi får melding om de første ordrene. Da skal vi se kurser godt oppe på 30-tallet igjen, kanskje lenger opp?
Så kommer noteringsmelding og emi hvor EIC + partnere tar 100 mill. Kan godt se den satt på 30-40-tallet.

Mine 5-cent

3 Likes

Er visst 23 igjen. Var ikke så enkelt. :octopus: