Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Mener noen skrev at den ordren på 38,- ble / var slettet? :slight_smile:

Ja i går var det plutselig 0 i omsetning, etter at kjøpet på 38,- var gjennomført. Og som vi ser så var det litt frem og tilbake. Og nå ser vi at vi er nede på 23,- igjen med 0 i omsetning. Virker litt rotete dette.

Helt greit. Ulogisk at et volum på 100 aksjer skal «øke» aksjekursen 65% :sweat_smile:
Se heller på det som en sniktitt av hva som kommer!

2 Likes

Hvis ordren på 100 a 38kr ikke ble gjort, så er det vel 23 kr og ingen endring i dag også.
Tror ikke det blir mer eller mindre volum av dette, men det var gøy den lille stunden det varte, med fin kurs :smiley:

Må nok bare vente mot Q3/Q4 så blir det nok litt mer action her.
Håpe at ting går som planlagt/estimert, og at ikke det blir mer uro enn det er i verden. Heller mer ro.

1 Like

Stygt fall i dag også. To dager med sterk nedgang uten volum/handel. Gratulerer OTC

Ref rapporten: Har de da kjøpt aksjer av selskapet, Ble usikker

Loans and securities given to leaders or shareholders

The company has previously sold their stock position in the company to two former CEOs. They
paid 10% in advance and the last 90% is accounted as a receivable in the balance.

• Michael Peil has a loan of kr 1.001.880,- that is due 27.06.2022.
  • Jo Uthus has a loan of kr 1.058.805,- that is due 07.05.2023.

50 volum på 21kr. Strykes sluttkurs på lave volumer oppover men ikke nedover?

Kurs?

Ingen som bryr seg om kurs her - bortsett fra de som skal kjøpe eller selge , da.
Ser ikke bort ifra at @fellini har et poeng med den 21-posten. Sett det brukt andre veien i CondAlign.
NOTC er rimelig lett å manipulere i et sånt markedsklima vi er i nå.

Ordren var opprinnelig på 1000 stk men jeg fikk kun kjøpt 50.

Dyrt med kurtasje på 50 stykk. Dog fin pris :slight_smile:

Ja - vet ikke om det går an å legge en ordre som kun går gjennom på bestilt volum ? Blir jo dyrt som du skriver

Full or kill heter det. Fullt mulig.

Fikk faktisk kjøpt 1000 til der på 19 kr
Var 2800 aksjer til salgs på 19 så kanskje det er noen igjen😀

1 Like

Gratulerer med fin post.
:blush:

Det er nok greit med NOTC ennå en tid ja. Bedre med tall / salg før notering.

Hva er det Funksport AS, Roger, Arne og Kristian har til felles?

Jo, de har solgt seg helt eller delvis ut av Cnano til kurser på lavt 20-tall.

Ja, det er dette vi ser her, enkeltindivider som av ulike grunner selger seg ut, og som dermed er med på å bestemme kursen de enkelte dagene. At disse velger å selge på slike kurser har ingenting med verdien på selskapet å gjøre. Det har med disse individenes personlige økonomi, tålmodighet eller andre ting å gjøre - men ikke verdien av Cnano!

Jeg skriver ikke dette fordi jeg er frustrert over kursen, eller er sint på disse selgerne. Jeg skriver det kun for å forklare hvorfor kursen er som den er, og at den ikke har noe med selskapets verdi å gjøre.

Se, der gikk det 220 stk på 19 ja, og litt til på 20. Kanskje det var Per, eller Pål eller Kari som måtte selge for å finansiere sydenturen til sommeren? Eller de rett og slett har trang økonomi, og det var hit det rakk? Det er slike ting som bestemmer kursen her om dagen.

Så hvor blir det av kjøperne da? Vel, de sitter vel på gjerdet og håper at emisjonen skal settes på disse nivåene.
Jeg for min del håper på noen VIPs innen da, og at emisjonskursen kan si noe om verdien av selskapet, og ikke bestemmes på grunnlag av Roger og Arnes trange økonomi eller ferieplaner.

God helg

4 Likes

På NOTC er det fort litt sånn det blir ja :slight_smile:

Like greit å holde seg der til selskapet har solide kontrakter / god fart i markedet. Ingen hast med å notere på OBX da vi jo vet hvordan det stort sett ender de første 3 - 12 mndr.

CNANO er solid, men vi må se kontraktene og volumene før notering.

1 Like

Fikk 1000 til 19,50 i dag. En herlig start på feiringen i morgen!

Ikke rivende volum enda, men vi er nå oppå 20-tallet igjen.

Det kom inn en liten post på 10.000 på 20kr, så de var det nå noen flere som ville inn i dag.

Neste stopp med info er litt frem i tid… Om det ikke kommer noe før det da…
→ Quarterly report Q2 - 26 Aug 2021

Ellers ser jeg at det er 10 stillinger ute nå, samt 3 sommerjobber, totalt 13 stillinger.

Så de trenger folk… Ser jo lovende ut fortsatt :smiley:

4 Likes

Flere av de store postene er vekk nå. Noe i gjære eller bare tatt en pause fra salget?
Kort vei opp til 30 kr nå, men like raskt ned til 19,50