Fin artikkel det takk for deling.
Snakker om surt marked. Nesten sjokka over at CrayoNano ikke har fått bank siste 2 ukene.
Selv gode nyheter i disse dager gir ikke så mye utslag.
Ja er glad for at denne er fortsatt på NOTC listen selvom jeg hadde håpet på børsnotering den gangen jeg kjøpte disse for 1 1/2 år siden.Den hadde vel falt som så mange andre som ikke har begynt og levere enda,hadde vel antagelig stått i 10kr nå på euronext.Har veldig tro på denne og tror den blir en gullgruve i fremtiden og vi kan kanskje håpe på en notering på slutten eller begynnelsen av året.
Kjøpte de som var til salgs på 18,50 nå
Ja hadde ikke trodd at jeg skulle se den under 20kr igjen,men tydeligvis noen som trenger penger/kaster kortene. Får kjøpe noe mer hvis den fortsetter å falle,etter min mening ett røverkjøp på sikt.
Egentlig pussig at vi ikke ser meldepliktige innsidekjøp på de kursene vi ser nå.
Vil nok se tegninger i emisjonen. Like greit å spare midlene til da.
Sant nok
Hei alle CrayoNano-fans. Jeg har vært litt inaktiv og ikke fulgt med på denne siste tiden. Ser at kursen holder seg jevn uten store opp-nedturer. Hva er siste status for oss aksjonærer? Er det noen intr. datoer eller muligheter for aksjonærer å fylle opp på gunstig kurs (emisjoner?)? Spennende selskap!
Trodde ikke det skulle bli så gunstige kurser som det allerede er, håper da inderlig at emisjonskursen IKKE er lavere enn hvor vi er nå…
Var forrige emi-kurs på 16?
Skulle det være volum vektet pris på emisjon?
Ved en emisjon håper jeg på en rabattert pris til nåværende aksjonærer. Håper de utsetter notering og at vi kan få noen gode nyheter snart. En stor industriell aktør er jo ingen dum idé
Var vel snakk om en rettet emisjon.
Håper ikke på noe utvanning…
Slik har jeg også forstått det, og denne emisjonen kan jeg ikke tenke meg landes på 16,- (men altså høyere).
CrayoNano launches CrayoLED™ UV-C LED
6 Oct 2022
CrayoLED™ by CrayoNano provides a new disinfection solution for air, water, and high-contact surfaces
TRONDHEIM, Norway — 6th October 2022 — CrayoNano launches the CrayoLEDTM H-Series (CLH-N3S), an ultraviolet-C light emitting diode (UV-C LED) semiconductor packaged component. CrayoLED’s quality-driven design meets the high standards for reliability and performance in the fast-growing industrial and commercial disinfection and sanitization market.
UV-C radiation deactivates various bacteria, viruses, and illness-inducing pathogens. Until today, sanitization and disinfection have been dominated by mercury lamps and chemical cleaning. CrayoLEDTM enables automated, low-maintenance solutions using fewer chemicals.
“CrayoLEDTM is a robust and powerful UV-C LED component tailored to the needs of our partners,” said Michael Peil, CRO. “Our team has developed—in close collaboration with our key customers—a high performance, reliable technology that enables downstream improvements in disinfection that will ultimately result in a cleaner and safer environment for us all.”
The CrayoLEDTM is optimized for disinfection at a typical peak wavelength of 275nm. Its small package footprint (3.5mm x 3.5mm) and high power performance (typical 80mW optical power at 350mA) easily integrates into systems for residential, commercial, and industrial segments, enabling system miniaturization and longer lasting solutions.
“We are focused on developing quality products and continuing to collaborate with industry leading customers,” said Jo Uthus, CEO. “Our strategy is clear: leverage our strengths to deliver efficient technologies for disinfection.”
Availability and Pricing
CrayoLEDTM H-series (CLH-N3S) is available in both sample quantities and in stock for volume production. For datasheets, pricing, and order information, please fill out the form or visit: www.crayonano.com/uvc-led.
About CrayoNano
Founded in 2012, CrayoNano develops and manufactures nanomaterial-based semiconductor components using proprietary technologies. Headquartered in Trondheim, Norway, CrayoNano’s innovative semiconductor components advance global solutions in health and safety, water purification, consumer and industrial applications, and more. CrayoNano is registered on Euronext OTC in Norway under the ticker “CNANO”.
Investor Relations Media Relations
Jo Uthus, CEO Camly Doan, Head of Marketing
investor@crayonano.com marketing@crayonano.com
Spennende !
Aksjer til salgs på 18,50 fortsatt…kjøpte 1000 av de nettopp😎
Noen insidere som kan sjekke hvor mange aksjer Kevin Vågenes har nå?
2770 til salgs på 19,50 hørte jeg akkurat nå
Fordelen når man følger med på en dag som denne så kan man snappe aksjer fra de som bare har lagt ut til salgs for så å logge helt av. De skal bare selge. Litt rart å velge seg ut denne aksjen da men
Er så fristet av den posten på 2770 til 19,50 jeg nå