Er vel ikke manipulering å legge inn ordre med urealistiske priser.
Men spread på > 77% er jo “sprekt”.
Vi har vel ikke fått svar hvorfor det ble solgt aksjer på 12 og så nye kjøpsordre på 12 og 13,50 like etter. Handel på 22 er vel ganske normalt etter gårsdagens oppgang
Jeg ser fortsatt beste kjøper på 13,50, men mulig det har hengt seg opp hos Nordea Investor
Ganske provoserende hvis den posten er feil. Noe jeg vil tro det er.
Så kommer det inn ordrer på 12-13 kr etterpå.
Det er vel gått ut 7.000 aksjer på 22kr. Så hvem ville da dumpe aksjer på de prisene. OTC
Fortsatt ikke slettet ordren på 12kr.
De burde korrigere og legge ut info om at det er feil.
Ikke alle som vet hva de nissen på OTC driver med
Tragisk
I det store bildet har det sikkert lite å si.
Det hadde ikke kommet inn kjøpsordrer på 12-13,5 om ikke det skjedde.
Dvs. når forutsetter jeg at ordren på 12kr er feil da.
Men vanskelig å si ja - men det drepte nå momentet synes jeg da.
Hverken finanstilsynet eller Crayonano har svart på mine henvendelser
Ok sendte dit nå. Tror dessverre at de mfl tenker at “det enkleste er å ikke svare så blir det sikkert fort glemt”
Fikk dette svaret fra Oslo Børs nå
Hei …
Handelen har nå blitt slettet. De siste handlene vil da oppdateres på våre hjemmesider etter kl. 16:30 i dag. I meglerplattformen er dette allerede oppdatert.
Ligger ute enda
13,50?
Handelen på 12kr som er lagt inn feil. Se opp i tråden
Den var på 12
De kan nok ikke nekte folk å legge inn lave kjøpsordre
Lurer på hvorfor det er så liten kjøpsinteresse.
Er det et så ubeskrevet blad at knapt noen kjenner til selskapet ?
Tror vi snakker om ulike ting.
Jeg referer ikke til hva meglerene legger inn eller kunder.
Men at noen har registrert feil salg på 540 aksjer a 12kr. Som skulle slettes om jeg skjønte posten rett ang svar fra Oslo børs.
Noe av det jeg liker mest med Crayonano er at de virker å ha fokus på å bygge en solid bedrift, fremfor å bygge/hausse aksjepris (som har vært så velkjent metodikk for andre selskaper de siste årene).
Aksjepris/mcap vil komme som en naturlig konsekvens på et senere tidspunkt, det blir gledelig - men jeg har ingen plan om å selge min post her.
Vi ligger stort sett stabile der vi er nå, det er bare bagateller at det ligger ute feil ordrer på 12, de som kan aksjehandel vil forstå at det er en fat finger. I det lange løp er det gull å hente her. Håper vi får updates og info ang kapitalinnhenting snart.
Neste oppdatering er 26.10
→ Q3 2022 Financial Updates
Ref: CrayoNano | Investors
Om ikke noe nytt dukker opp så er det neste korsvei.
Kjøper på 16 og selger på 22 har vært slik to hele børsdager nå. Ingen transaksjoner.