Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Takk for deling, men det var litt tørt materiale, men håper det er bra produkt ifht selskapets fremtid :smiley:

1 Like

Stille på handelen i dag også, men noen har lagt ut en del mer aksjer på 24 kr nå…

1 Like

Sjeldent jeg sitter på en aksje som er så kjedelig når produktet kan være så spennende :joy:

2 Likes

Det kommet til og forandre seg kraftig… God helg!

1 Like

Bare ordren på 24kr som står igjen nå… enn så lenge

Fornuftig oppsummert @fellini
Dette var nok bare en liten “tease-stunt”

Tror ikke det kommer noe nytt til Q3 2022 Financial Updates, de kaller de to forrige for “Trading updates” og nå Financial Updates - mao kanskje bare Financial Update…

4 Likes

Veldig bra, takk for deling. Dette ser mer og mer lovende ut :slight_smile:

3 Likes

Ser CrayoNano skal ha innlegg på EIC

2 Likes

Hva referer du til?

Har jo ikke startet ennå, så ingenting er lukket for neste emisjon. Spørsmålet er hvor mye de skal hente. Eic + partnere skal vel ha 50 + opptil 50. Men hvis de har mulighet kan de sikkert hente mer fra partnerne. I tillegg vil det nok drysse en del til investorer og kortsiktige som skal lempe ut første dag på børs.

Det hadde vært et bra quality statement av CNANO å gått rett inn på hovedlisten, men dette er vel relativt kostnadsdrivende (blir vel fort 200mnok) vs euronext growth - så derfor er vel det dessverre utelukket for et så lite selskap?

Er vel ikke så sannsynlig at de hopper inn på hovedlisten?

Da har det langt flere krav de må oppfylle?

Kanskje en annen børs? :slight_smile:

Noen tanker om hva vi kan forvente i morgen?

Forventer:

• røde tall
  • rapport om marginal til ingen omsetning ennå
  • produktprøver sendt ut til god mottakelse
  • venter fortsatt på at ordrer skal begynne å renne inn
  • signaler fra potensielle kunder er at dette vil de ha, de må bare legge om i produksjonen sin for å tilpasse produktene sine. Dette vil ta tid
  • pengehenting nært forestående
  • stor interesse blandt eic-partnere, men pengene sitter ikke like løst som de en gang gjorde
  • holder fast på notering euronext growth i løpet av 2022

My two cents

1 Like

Det har kommet positive nyheter, bla produktlanseringen så sent som 6 oktober. Når det kommer til børsnotering, er det lite å hente på notering i et svakt/usikkert marked slik vi har i dag.

Jeg synes de leverer bra, og innfrir stort sett på det de melder. At markedet er utfordrende, og ikke optimalt for notering er ikke noe Cnano kan lastes for. Jeg mener at mine aksjonærverdier blir best ivaretatt om penger hentes (- om så bare EIC + partnere sin del på 100 mill), men noteringen utsettes.

Nå får vi bare håpe på fred og ro for Taiwan sin del - så ordner det seg.

4 Likes

Er enig i at dette var en, som forventet, vag presentasjon. Når det er sagt så er de i en fase nå der de må holde det meste tett til brystet.

Hva tenker du rundt prod / salg av ca 1 mill units i 2023? Hvilke forventninger kan vi ha til dette volumet vs. prising av selskapet ut fra bunnlinje / vekstpotensialet.
Hvor kan vi forvente at emisjonen plasseres? Jeg prøvde å spørre om de vil gå for en åpen, men her også vagt svar. Tror vel for min del at den kommende emisjonen er bekreftet med allerede avklarte investorer til ett definert prisleie (mellom 20-25, eller snitt av kurs (f.eks.) siste 90 dager ved emisjonstidspunkt).

Vil vekte meg opp videre på alt under 21,- for min del. Mener dette selskapet er en glemt godbit i et børsmiljø som fokuserer på shipping og olje. Blir ikke overrasket om vi ser 10X innen 2024 (IKKE et investeringsråd) :slight_smile:

1 Like

Overraskende stor pågang for å komme seg ut.

Det er vel ingen tvil om at vi nærmer oss noe verd å skrive hjem om.

Sett bort fra et veldig ustabilt marked og all uroen i verden så er det vel ingen ting med selskapet som er endret med tanke på potensiale.

Fikk dessverre ikke med meg presentasjonen i går, bare helt på slutten.